سردار نقدي:

اعزام يک و نيم ميليون جوان به مناطق محروم کشور براي فعاليت در عرصه هاي مختلف سازندگي

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: جشنواره اجتماعي حضرت علي اکبر(ع) فرصت مناسبي براي بروز و ظهور توانايي هاي بالقوه جوانان در امور اجتماعي است.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار محمد رضا نقدي در مراسم اختتاميه جشنواره حضرت علي اکبر(ع) افزود: جوان مظهر بسياري از فضيلت هاست و پاکي و صداقت، اخلاص، نشاط و سرزندگي، خلاقيت و ابتکار از جمله فضيلت هاي مهم جوانان کشور ماست.

وي گفت: بروز و ظهور شخصيت حضرت علي(ع) در دوران جواني شکل گرفت که توانست ايشان را به شخصيتي بزرگ در دين اسلام تبديل کند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اين که جواني حساس ترين مقطع زندگي است که جوان را براي يک عمر زندگي آماده مي کند؛ اضافه کرد: کمتر کسي است که بتواند خصوصياتي که در دوران جواني شکل مي گيرد، تغيير دهد بنابراين توجه کردن به اين دوره زندگي بسيار ارزشمند است.

سردار نقدي افزود: در بروز و ظهور انقلاب اسلامي ايران جوانان نقش اساسي داشتند؛ همچنين بيشتر شهداي ما در جنگ تحميلي را نيز جوانان تشکيل مي دادند.

وي با بيان اين که دشمنان براي رسيدن به اهداف شوم خود برنامه هاي مختلفي را براي جوانان ما طراحي کرده اند، اضافه کرد: همه اين برنامه ها براي اين است که دشمنان بتوانند افکار و توان اين قشر فعال و پوياي کشور ما را در اختيار بگيرند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين؛‌ مشغول و آلوده کردن جوانان ما به سرگرمي هاي نامشروع و نامعقول را از ديگر اهداف شوم دشمنان براي تخريب جوانان ايراني بيان کرد و گفت: در دوران کنوني به انرژي و توان جوانان کشورمان در جبهه هاي مختلف سازندگي نياز مبرم داريم.

سردار نقدي افزود: نوروز امسال 30 هزار جوان دانشجو در قالب اردوهاي جهادي به مناطق مختلف کشور براي فعاليت هاي سازندگي و فرهنگي و هنري اعزام شدند و تابستان امسال نيز يک و نيم ميليون جوان به مناطق محروم کشور براي فعاليت در عرصه هاي مختلف سازندگي اعزام خواهند شد.
/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار