انعقاد 15 قرارداد نوسازی صنایع با واحدهای صنعتی استان ایلام

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ایلام از انعقاد 15 قرارداد در قالب طرح نوسازی و تجدید ساختار صنایع با واحدهای صنعتی استان ایلام خبر داد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران نادر رضایی منش افزود: این قرار دادها شامل 6 قرارداد عارضه یابی عمقی ، 3 قرارداد عارضه یابی سطحی (با 24 واحد صنعتی ) ، 2 قرارداد سیستم مدیریت کیفیت ، 2 قرارداد استقرار چرخه بهره وری ، یک قرارداد ISO22000 و یک دوره کارآفرینی می شود.
وی اظهار داشت : برای اجرای این تعداد قرارداد 600 میلیون ریال از محل بودجه داخلی شرکت هزینه شده است .
وی گفت : پیش از این تفاهمنامه مشترک با بانک توسعه تعاون استان منعقد شده که بر اساس این قرارداد بانک توسعه تعاون به واحدهای صنعتی که از سوی شرکت معرفی می شوند تسهیلات نوسازی و تجدید ساختار صنایع پرداخت می کند .
رضایی منش ادامه داد : به موجب قرارداد منعقده با بانک توسعه تعاون این بانک عامل توزیع اعتبارات طرح کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع استان است و شرکت یارانه سود و کارمزد تسهیلات اعطایی را پرداخت می کند.
رضایی منش اظهار داشت: بانک توسعه تعاون استان ایلام تاکنون 6 میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریال تسهیلات کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع به واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان ایلام پرداخت کرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار