نخستین همايش كشوري روز مددكاري در بيمارستان حضرت رسول اكرم(ص) برگزار شد

در اولين همايش روز مددكار اجتماعي در مورد حرفه و نقش مددكاري در زمينه بهداشت و درمان، اهميت خيرين و مددكاران در جامعه به خصوص مراكز درماني پرداخته شد.

به گزارش سرويس علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ در اين همايش غفارزاده، مدير بيمارستان حضرت رسول اكرم(ص) مددكاري را حرفه اي مهم دانست و  استقرار داروخانه 13 آبان در مجتمع را در راستاي كمك رساني به مددجويان وعده داد.

بنابراین گزارش، در ادامه پس از پخش تصاويري از بيمارستان صحرايي، دكتر گنجعليخان حاكمي، مدير اورژانس مجتمع در مورد فعاليت‌هاي اين بيمارستان و آمار مراجعين امسال توضيحاتي ارائه كرد و اضافه كرد: توفيق خدمت رساني چيزي نيست كه خداوند به هركسي اعطا كند.

گفتنی است: در اين همايش حجت الاسلام والمسلمين دكتر عيسي‌زاده، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه نيز مددكاري اجتماعي را شغل شريفي بيان و بزرگترين مددكار بشريت را حضرت علي(ع) معرفي كرد.

شایان دکر است، در این مراسم همچنین یعقوب مسئول مددكاري وزارت بهداشت به شرح وظايف مدكاري اجتماعي پرداخت و اين نويد را به مددكاران داد كه قرار است با حمايت هاي معاونت درمان به زودي براي مددكاري چارت سازماني تشكيل شود.

در پايان از اساتيد و خيرين با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد. /ح
 
برچسب ها: مددکاری ، درمان ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار