گلوبال ریسرچ:

از شیوع آدم خواری در آمریکا تا کودک آزاری ماموران امنیتی این کشور

هرروز که می گذرد تعداد سوالاتی که در ذهن مردم آمریکا ایجاد می شود زیاد شده ولی جوابی برای آنها پیدا نمی شود. فساد در همه جا گسترده شده است ، بحران عظیم اقتصادی نفس همه را بریده ، بدهی های دولت سر به فلک می زند و ...اما هیچ کدام از اینها در رسانه های آمریکا انعکاس ندارد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از گلوبال ریسرچ، این رسانه ها در عوض به انعکاس اخبار ستارگان موسیقی و آواز می پردازند . آیا بهتر نیست این رسانه ها به فکر تهیه گزارش هایی تحقیقی از مسائل و مشکلات آمریکا و مردم آن و همچنین جواب دادن به سوالات آنان باشند ؟

متاسفانه چیزهایی که به عنوان خبر به خورد مردم آمریکا داده می شود بیشتر چرت و پرت است. این یکی از علتهای بی خبری مردم آمریکا از اوضاع در چند سال اخیر است . مردم تشنه اخبار واقعی و درست اند اما آن را در رسانه های عمده و اصلی آمریکا نمی یابند.

حقیقتاً اخباری که از رسانه های آمریکا پخش می شود ، بسیار احمقانه و مبتذل است. به چند نمونه از مثلأ "بهترین" تیترهای این رسانه توجه کنید:

CNN:
-    التون جان بدجوری لیدی گاگا را اذیت می کند
MSNBC:
-    اکس رز 200 هزار دلار جواهرات دزدید
-    زیمرمن درزندان هم بر سر کیتوس خراب شد
FOXNEWS:
-    شرکت باربری کاستوم کار بیلدر مدعی شد ، شرکت هات ویلز کامیونش را دزدیده است
-    نمایشگاه هنر برهنگی !!!

آیا واقعاً اینها اخباری هستند که برای یک آمریکائی لازم و واجب است؟

آیا این اخبار ، اخباری است که به درد مردم آمریکا می خورد؟
دنیا و به طبع آن اخبار دنیا ، به سرعت برق و باد درحال تغییراند و الان طوری شده است که انسانها از اخبار هم عقب می افتند. اما انگار رسانه های آمریکایی کلاً از دنیا و اخبار آن عقب هستند .

اما این دلیل نمی شود که ما سوالات خود را نپرسیم.

رسانه های آمریکائی باید به سوالات ما جواب دهند . اما آیا توان پاسخگویی به این سوالات را دارند ؟
برخی از سوالات ما اینها هستند :

-    میت رامنی (نامزد ریاست جمهوری آمریکا) در کنفرانس گروه بيلدربرگ:) نام کنفرانسی غیررسمی است که هر ساله به صورت کاملاً خصوصی و محرمانه در نقطه‌ای از جهان برگزار می‌شود) چه کار می کرده است ؟ 4 شاهد وی را در این کنفرانس دیده اند . البته خود رامنی این موضوع را تکذیب می کند.

-    آیا بحران اقتصادی در اروپا ، منجر به این شده است که یک کشور خاص یعنی آلمان دوباره به عنوان آقابالاسر و تصمیم گیرنده اصلی اروپا سر بلند کند ؟

-    آیا ما نباید بدانیم که هزاران تن آب آلوده به رادیواکتیو حاصل از انفجارراکتورهای فوکوشیمای ژاپن به آبهای آمریکا رسیده است ؟

-    چرا رسانه های آمریکا از انفجار قریب الوقوع راکتور شماره 4 فوکوشیما هیچ حرفی نمی زنند؟

-    چرا میزان رادیواکتیو در باران های ایالت کالیفرنیا ، 5 برابر بیشتر شده است ؟

-    کمپانی CDC ( شرکت دارویی ) در جورجیای آتلانتا قرار دارد . آیا ابتلای بسیاری از مردم جورجیا به نوعی باکتری به این شرکت ارتباطی ندارد؟

-    چرا باید از کشاورزان در ایالت های نبراسکا و آیوا توسط هواپیماهای بدون سرنشین جاسوسی شود ؟ مگر آنها چه کرده اند ؟

-    آیا اوباما قبل از انتخابات ریاست جمهوری نوامبر آینده ، به سوریه حمله می کند ؟ آیا این حمله احتمالی به خاطر تحت تاثیر قراردادن مردم آمریکا نیست؟

-    آیا ما شاهد وقوع یک جنگ جهانی سوم در خاورمیانه خواهیم بود؟

-    چرا به مردم گفته نمی شود که بانک سیتی گروپ اطلاعات شخصی مردم را به پیمانکاران وزارت دفاع می فروشد؟

-    چرا باید این همه دوربین در پر رفت و آمدترین مکان های آمریکا نصب شود؟

-    چرا سازمان امنیت ملی آمریکا هزاران کلید واژه را در اینترنت مخصوصاً شبکه فیسبوک و توییتر رصد می کند ؟

-    چرا کنتورهای هوشمندی که میزان مصرف را معین می کند را به زور به خانه های مردم وارد کرده اند ؟ درحالیکه مردم آنها را نمی خواهند.

-    چرا دزدی از مغازه ها و فروشگاه های آمریکا اینقدر زیاد شده اند ؟ آیا مردم آمریکا اینقدر فقیرند؟ آیا جامعه آمریکا اینقدر فاسد شده است ؟

-    چرا باید پول های این مردم بدبخت صرف چاپ و نشر ، اطلاع رسانی ، نامگذاری و بزرگداشت موارد مزخرفی مثل "روز ملی شطرنج "، "روز ملی معادن ایمن "و "سال آب "شود ؟ همه این موارد در سنا تصویب شده است .

-    چرا باید دولت آمریا 20 میلیون دلار به تلویزیون خصوصی در پاکستان بدهد تا برنامه ای شبیه برنامه sesame street دراین تلویزیون ساخته شود .

-    چرا نباید به مردم آمریکا بگویند که سهم هرکدامشان از بدهی ملی تا سال 2037 ، سه برابر خواهد شد ؟
-    چرا در آمریکا ، آدم خواری اینقدر زیاد شده است ؟

-    چرا وزارت دفاع آمریکا در بدن سربازان ارتش ما ریزتراشه کار میگذارد؟

-    چرا برخی مدارس در آمریکا به ویژه تگزاس با ریزتراشه ، دانش آموزان را کنترل می کنند؟

-    چرا ماموران امنیتی TSA در آمریکا به هر بهانه ای مردم را با بازرسی برهنه می کنند ؟ اما سوال مهمتر این است که چرا خود این ماموران این همه خلاف مرتکب می شوند . این ماموران پرونده های متعدد کودک آزاری و پورنوگرافی کودکان را در ویترین افتخاراتشان دارند؟
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
خیلی جالب است
آخرین اخبار