خجسته در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عربستان براي رهايي از زوال دست به دامن آمريکا شد/پيگيري حقوقي اعدام اتباع ايراني در دستور كار بهارستان

رئيس كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس گفتگوي تلفني ملك عبدالله پادشاه عربستان با اوباما رئيس جمهور آمريكا را در راستاي فرمانبرداري عربستان از سياست‌هاي ديكته شده غرب دانست.

امير خجسته رئيس کميسيون شوراها و نماينده مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به گفتگوي تلفني ملك عبدالله پادشاه عربستان با اوباما رئيس جمهوري آمريكا گفت: اين گفتگو در راستاي فرمانبرداري عربستان از سياست‌هاي ديكته شده غرب به اين كشور بوده و حكايت از دخالت مستقيم آمريكا در وضعيت داخلي عربستان و حتي تمام كشورهاي عربي دارد.

وي اظهار داشت:‌ عربستان براي رهايي از زوال و نجات خود كه همزمان با بيداري اسلامي دامن‌گير آنان شده است دست به هر اقدامي زده و حاضر است براي ثبات حكومت خود سياست‌هاي ديكته شده آمريكا را مو به مو اجرا كند.

رئيس مجمع  نمايندگان استان همدان گفتگوي تلفني پادشاه عربستان با رئيس جمهور آمريكا در شرايط فعلي كشورش را مضحك خواند و گفت:‌ اين تماس به منزله تعهد ملك عبدالله به اوباما بوده و سند ديگري مبني بر مجري سياست‌هاي آمريكا بودن توسط عربستان است.

رئيس كميسيون شوراها و امور داخلي كشور همچنين از پيگيري حقوقي اعدام اتباع ايراني توسط عربستان خبر داد و گفت: كشور عربستان خارج از قوانين بين الملل اقدام به دستگيري و مجازات اتباع ايراني كرده است لذا پيگيري حقوقي اين موضوع از اولويت بالايي برخوردار بوده و به محض حصول نتيجه آن را اعلام خواهيم كرد.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس خاطر نشان كرد: عربستان همواره از پيشرفت نظام جمهوري اسلامي ايران دچار هراس بوده و به هر طريق درصدد صف آرايي مقابل ايران است ولي قطعا به نتيجه‌اي نخواهد رسيد./س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار