معاون استاندار تهران خبر داد:

اجرای طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان

نعمت الله ترکی از اجرای طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تیم‌های بازرسی به خصوص در ماه مبارک رمضان و در طرح ویژه ضیافت اجرا خواهد شد.

نعمت الله ترکی، معاون استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمامی مواد غذایی از جمله لبنیات، مواد پروتئینی مانند گوشت سفید و قرمز، حبوبات و خرما و به‌طور کلی مایحتاج عمومی که مردم در ماه مبارک رمضان به آن نیاز بیشتری دارند، در تنظیم بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان قرار دارد.
 
معاون استاندار تهران با تاکید بر جدیت بازرسی و نظارت بر فروش اجناس مورد نیاز مردم، تاکید کرد: تیم‌های بازرسی به خصوص در ماه مبارک رمضان و در طرح ویژه ضیافت که در ماه رمضان اجرا خواهد شد؛ به‌طور همزمان توسط بازرسان ما که درحوزه صنعت، معدن و تجارت است، نظارت و بازرسی خواهد شد.
 
ترکی در ادامه خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی به این امر همه ساله اجرا شده است و امسال نیز با جدیت بیشتر انجام خواهد شد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر در دوره ای که از مدتی قبل آغاز کرده‌‍ایم حدود 28 نمایشگاه به صورت غرضه مستقیم کالا فقط در شهرداری دایر شده است.
 
معاون استاندار تهران در پایان بااشاره به این2که سعی خواهیم کرد در ایام ماه مبارک رمضان نسبت به سال گذشته نیز افزایش بیشتری داشته باشد، گفت: یعنی هر 3 نقطه عمده در شهر تهران را به صورت ویژه درخواست خواهیم کرد و بقیه موارد و محلاتی را که در نظر می گیریم مانند گذشته سعی خواهیم کرد که همان تعدادی که در سال گذشته داشته ایم، حفظ شود./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار