28 هزار تومان مابه التفاوت یارانه نقدی فاز اول و دوم هدفمندی یارانه ها به حساب برخی از سرپرستان خانوار واریز شده بود،از امروز قابل برداشت است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،محمدرضا فرزین دبیر ستاد هدفمندی یارانه ها با بیان این مطلب افزود:به علت افزایش قیمت نان طی روزهای اخیر با نظر رییس جمهور و نمایندگان مجلس از امروز مبلغ 28 هزار تومان مابه التفاوت یارانه نقدی فاز اول و دوم هدفمندی یارانه ها از طریق بانک ها قابل برداشت می باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این افزایش یارانه نقدی نان به حساب تمام سرپرستان خانوار واریز می شود یا نه گفت:دراین خصوص مبلغ 28 هزار تومان فقط به حساب سرپرستان خانوارهایی واریز می شود که مشمول اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها شده اند نه همه هفتاد میلیون جمعیت کشور.

فرزین تصریح کرد:این افزایش قیمت نان برخلاف میل دولت اتفاق افتاده است و هیچ ربطی به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها ندارد.

*افزایش قیمت نان به هیچ عنوان بی رویه نبوده است

در ادامه فرزین گفت:افزایش قیمت به علت افزایش قیمت گندم به ویژه هزینه خرید و فروش آن اتفاق افتاده است به همین علت تصمیم گرفته شد که یارانه نان ابتدا به سازمان هدفمندی یارانه ها و یا شرکت بازرگانی دولتی پرداخت شود که در نهایت با توجه به نظر رییس جمهور و نمایندگان مجلس تصمیم به پرداخت مستقیم یارانه نان به حساب سرپرستان خانوار گرفته شد.

وی افزود: تاکید می کنم که افزایش قیمت نان هیچ ارتباطی به موضوع قیمت بنزین ندارد،ضمن آنکه در حال حاضر برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین و حتی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در دستور کار نیست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
بازنشته
۱۲:۵۳ ۰۱ تير ۱۳۹۱
اگر فاز دوم شروع نشده، پس این 28 هزار تومن که بابت افزایش قیمت نان در نظر گرفته شده باید برای کسایی که به حسابشون نریختند نیز واریز بشه؟؟؟ چرا سلیقه ای عمل میشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۳۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
با سلام. آقا خسته شدیم از بس به همه گفتیم یارانه 28000 تومنی کسانی که بعد از واریز فروردین این پول بچه دار شدن و یارانه اونها واریز نشده چیکار باید بکنن آقای فرزین؟؟
آخرین اخبار