ستاد تبلیغات انتخاباتی "محمد مرسی" نامزد اسلامگرای مصر لحظاتی پیش از پیروزی قطعی نامزد این حزب در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مصر خبر داد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم،"محمد مرسی" پس از انتشار بیانیه ستاد خود، در کنفرانسی مطبوعاتی تأکید کرد که برای تحقق توافق ملی بین همه اقشار مختلف مردم مصر تلاش می کند.

مرسی با قدردانی از مردم مصر، گفت: همه کسانی که به من رأی داده و یا نداده اند، اعضای خانواده و عشیره من هستند و جایگاهی ویژه در قلب من دارند و من خدمتگذار این ملت خواهم بود.

پیش از این ستاد محمد مرسی در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد که نتایج شبه نهایی بیانگر دستیابی مرسی به 12 میلیون و 743 هزار رأی در مقابل 11 میلیون و 846 هزار رأی به نفع احمد شفیق است.


اعلام این پیروزی ساعاتی پس از آن صورت گرفت كه شورای نظامی حاكم بر مصر با انتشار یك سند از قانون اساسی به طور فراگیر قدرت در این كشور را به دست گرفت و مجلس قانونگذاری را تحت كنترل خود قرار داد.

حزب آزادی و عدالت شاخه سیاسی اخوان المسلمین در پیامی روی پایگاه اینترنتی رسمی خود در توییتر نوشت : دكتر محمد مرسی  نخستین رییس جمهوری رسمی منتخب مردم مصر است .

این حزب پس از آنكه شمارش آرای 13 هزار حوزه انتخاباتی تقریبا پایان یافت، پیروزی نامزد خود را در انتخابات ریاست جمهوری اعلام كرد.

هنوز ستاد انتخاباتی احمد شفیق رقیب مرسی در انتخابات هیچ اظهار نظری نكرده و انتظار می رود كه نتایج رسمی انتخابات تا 21 ژوئن ( اول تیر ماه ) اعلام شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
خدا را شکر
انشاءالله که ایشان راه حاکمان عرب را در پیش نگیرند و. به اراء و نظر مردم احترام بگذراند
به امید موفقیت و پیروزی
آخرین اخبار