زنجان/

لزوم راه‌اندازی میدان تره‌بار در شهر خرم‌دره

فرماندار شهرستان خرم‌دره بر لزوم راه‌اندازی میدان تره‌بار در این شهر تاکید کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان دستگاه‌های اقتصادی این شهرستان با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر وضعیت بازار اظهار داشت: مسئولان امر وظیفه دارند که در تنظیم بازار همکاری داشته و نرخ کالاهای اساسی و تاثیرگذار به صورت روزانه رصد شود.

وی افزود: باید گزارش‌های مربوطه در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان طرح و تصمیم‌های لازم در این زمینه اتخاذ شود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر لزوم راه‌اندازی میدان تره‌بار در این شهر تصریح کرد: شهرداری برای رفاه حال شهروندان هر چه سریعتر برای راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار اقدام کند.

وی در ادامه با اشاره به بحث نان گفت: مسئولان امر باید بر کار نانوایی‌ها نظارت داشته باشند، چرا که برخی از نانوایی‌ها نان با کیفیت به مردم عرضه نمی‌کنند که باید با این دسته از نانوایی‌ها برخورد جدی شود.

نوری‌پور افزود: باید نظارت مستمر بر بازار وجود داشته و مسئولان امر در هنگام مواجه با تخلف‌های احتمالی به صورت جدی با سودجویان و متخلفان برابر قانون برخورد کنند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش «روزی برای خرم‌دره» اضافه کرد: مهم‌ترین محورهای همایش بیان ظرفیت‌های شهرستان بود که در همایش‌های دو سال گذشته این ظرفیت‌ها به خوبی بیان شده و ما مدام شاهد حضور سرمایه‌گذاران در این منطقه هستیم.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: محور دیگر این همایش بیان موانع پیشرفت و توسعه و ارائه راه‌حل و راهکار مناسب و همچنین فرهنگ‌سازی در زمینه ارتقای محصولات تولیدی بود./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.