خوزستان/

اصلی‌ترین مشکل خوزستان مدیریت است

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس اظهار داشت: اصلی‌ترین مشکل خوزستان تامین اعتبار نیست بلکه مدیریت است.


به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛حجت‌الاسلام سید محمد سادات‌ابراهیمی در جلسه مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر در صحن علنی شورای شهر اظهار داشت: اصلی‌ترین مشکل خوزستان مدیریت منابع است و استان مشکل اعتباری ندارد.

وی افزود: اعتبارات اختصاص یافته به خوزستان همتراز پایتخت است و در برخی از شرایط از این استان نیز بیشتر است ولی نمود کار در استان خوزستان مشخص نیست.

سادات ابراهیمی تاکید کرد: در شرایط کنونی وضعیت عمرانی در خوزستان بسیار اسفناک است به نوعی که روستا وضعیتی بدتر از شهر و شهرها وضعیتی بدتر از روستاها دارند.

وی با اشاره به اینکه حق خوزستان از نفت بسیار اندک است، گفت: در تصویب قانون سهم نفت در کشور کلمه مناطق نفت خیز و گاز خیز به همراه مناطق محروم کشور قید شده است و به این دلیل اعتبار دو در هزار نفت برای استان خوزستان بسیار اندک است.

این عضو مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی خوزستان تاکید کرد: در مقوله گرد و غبار در خوزستان انتقادهای انجام شده به دولت وارد است و دولت در این باره کوتاهی کرده است.

وی با اشاره به اینکه وزارت کشور دبیر کارگروه گرد و غبار شده است، افزود: بخشی از گرد و غبار موجود در استان مربوط به داخل کشور است ولی برای این معضل هیچ برنامه‌ای ارائه نشده است.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه مشکل 147 هکتاری از وزارت مسکن و راه‌سازی پیگیری شده است، خاطرنشان کرد: وزارت مسکن و راه‌سازی تعهد کرده است که بدهی خود را به شهرداری شوشتر پرداخت کند ولی باید این بدهی مستندنگاری شود و در این باره شهرداری باید اسناد خود را به وزیر ارائه کند تا برای پرداخت آن اقدام شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.