اردبیل/

مهار بیکاری با گرایش به تولید داخلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مهار بیکاری در کشور در سایه گرایش به مصرف کالاهای داخلی و تولید همه‌جانبه و گسترده اتفاق می‌افتد که باید در این زمینه مراقبت‌های لازم انجام شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  بهروز زلالی امروز در جلسه بررسی مشکلات اشتغال مددجویان در اردبیل افزود: کمیته امداد در کنار سایر نهادها و در تحقق شعار سال و با تمرکز بر اشتغالزایی مددجویان و خانوارهای زیر پوشش این نهاد سعی می‌کند از تولیدات داخلی حمایت کرده و بستر ارتقای تولید با کیفیت محصول و جبهه اشتغال در این زمینه را تقویت کند.

وی یکی از اهداف امسال کمیته امداد را ایجاد فرصت‌های اشتغال مولد برای افراد بیکار و مددجویان فاقد مهارت و اشتغال توصیف کرد و گفت: به‌زودی با حضور سرپرست کمیته امداد جشن خودکفایی سه هزار مددجوی موفق کمیته امداد برگزار می‌شود تا یک بار دیگر شاهد توسعه و تقویت جبهه اشتغال و کارآفرینی در این بخش باشیم.

زلالی در ادامه افزود: کمیته امداد به عنوان گسترده‌ترین خانواده و پوشش خدمات‌رسان به مددجویان در بین نهادهای دولتی باید سعی کنند توانمندسازی تک‌ تک اعضای خانواده را در دستور کار قرار داده تا با ایجاد شغل برای آنها اسباب خودکفایی آنها را فراهم آورند./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.