معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد:

حضور پر رنگ بخش خصوصی در نمایشگاه بین المللی گردشگری فارس

نمایشگاه بین المللی گردشگری استان فارس با حضور پررنگ بخش خصوصی، سفرا و کشورهای صاحب مقام در صنعت گردشگری از تاریخ 14 لغایت 17 تیرماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، منوچهر جهانیان معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری با هدف گردهمایی فعالین بخش خصوصی و دولتی، سفرا و نمایندگان کشورهای صاحب مقام در صنعت گردشگری و به دنبال آن ارتقای سطح دانش و آشنایی با ظرفیت های مساعد این حوزه برپا می شود.

وی با اشاره به کارگاه های تخصصی و سمینارهای آموزشی در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری، یادآور شد: کارگاه های آموزشی تحت عناوین «آیین تشریفات و اصول شرکت در نمایشگاه ها»، «مدیریت ارتباط با مشتری در خدمت گردشگری» و «کارگاه آموزشی ویژه فعالین گردشگری» با حضور معاون اجرایی سازمان جهانی جهانگردی و رییس کمیسیون جنوب شرق آسیا و اقیانوسیه  در  UNWTO برگزار می شود.

جهانیان با بیان اینکه ویژگی متمایز نمایشگاه بین المللی گردشگری، حضور پررنگ بخش خصوصی به شمار می آید؛ گفت: خطوط هوایی داخلی و خارجی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی، موسسات آموزشی، بیمارستان های فعال در حوزه گردشگری سلامت، نشریات تخصصی گردشگری و سرمایه گذاری از جمله فعالین بخش خصوصی حاضر در این نمایشگاه هستند.

جهانیان با بیان اینکه تا کنون 9 کشور به منظور حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری فارس اعلام آمادگی کرده اند؛ گفت: کشورهایی چون ترکیه، مالزی، تایلند، عمان، کنیا، افغانستان، قبرس و اوکراین از جمله کشورهای حاضر در این نمایشگاه به شمار می آیند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیش از 4500 متر غرفه در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر شیراز ویژه نمایشگاه بین المللی گردشگری اختصاص یافته است؛ خاطرنشان کرد: در حاشیه غرفه های برپا شده، نمایشگاه صنایع دستی و نیز برنامه هایی چون تور آشناسازی ویژه سفرا به اجرا در خواهد آمد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار