پارلمان خواستار شد؛

دستگاه ديپلماسي درباره حمله ويروس "فليم"شکايت ملت ايران را به مجامع بين المللي اعلام کند

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس بر لزوم شكايت جمهوري اسلامي ايران از مجامع بين‌المللي نسبت به انتشار ويروس‌ رايانه‌اي "فليم" در شبكه هسته‌اي خود تاكيد كرد.

محمد صالح جوكار نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تلاش هاي رسانه‌اي غربي و انتشار ويروس‌هايي نظير استاكس‌نت و فليم(شعله) با هدف نفوذ در مدار هسته‌اي ايران گفت:‌ جمهوري اسلامي ايران از توانايي مقابله با حملات سايبري برخوردار بوده  و قطعا اجازه خرابكاري ويروسهاي اينترنتي را نخواهد داد.

وي در ادامه با بيان اينكه جنگ هسته اي در فضاي مجازي اصلي ترين راهبرد دشمنان براي مقابله با قدرت هسته اي جمهوري اسلامي ايران است، افزود:‌ ادعاي هرگونه خرابكاري و يا حادثه در مدار هسته‌اي ايران توسط رسانه‌ها و شخصيت‌هاي حقيقي و حقوقي غربي يك ترفند رسانه‌اي بيش نبوده و هرگز وجود خارجي نخواهد داشت.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس نهم همچنين با اشاره به اعتراف غرب به حملات سايبري به تاسيسات هسته‌اي و غير هسته اي ايران اظهار داشت:‌ دستگاه ديپلماسي كشور بايد با ارائه دادخواست ، شكايت ملت ايران نسبت به كشورهاي متخاصم را در مجامع بين‌المللي و دادگاه هاي صالحه اعلام كند.

جوكار در پايان خاطرنشان كرد:‌ جمهوري اسلامي ايران توانايي مقابله با هرگونه توطئه و حملات سايبري عليه برنامه‌هاي هسته‌اي خود را دارد و اين اقتدار را در مقابله با شيطنتهاي بدخواهان خود به اثبات مي رساند.

گفتني است ؛روزنامه واشنگتن‌پست امروز فاش کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی در ساخت ویروس کامپیوتری " فلیم" به عنوان بخشی از تلاش برای آهسته کردن پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران با یکدیگر همکاری کردند.

این بدافزار پیچیده به منظورجاسوسی از شبکه‌های کامپیوتری ایران و بازپس‌فرستادن اطلاعات جمع‌آوری شده برای استفاده در مبارزه سایبری با ایران طراحی شده است.

واشنگتن پست افزود که آژانس امنیت ملی آمریکا و آژانس اطلاعات مرکزی این کشور (سیا) با نیروی نظامی رژیم صهیونیستی روی این پروژه کار کرده اند.

  /س2
برچسب ها: ایران ، ویروس ، حمله ، شعله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۵۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
باور کنید هیچ کاری نمیکنند اگه به حرفهاشون عمل میکردنند که ما الان یه ابر قدرت بودیم
آخرین اخبار