تبریز/

دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته ای نشانگر اقتدار وزارت اطلاعات است

امام جمعه عجبشیر گفت: دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته ای نشان دهنده اقتدار و توانمندی بالای وزارت اطلاعات در برخورد با عوامل دشمنان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز، حجت الاسلام  شربیانی افزود: این اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات نشان دهنده برتری قدرت سرویس اطلاعاتی ایران در منطقه بوده و بار دیگر هوشیاری آنان را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به سخنان نماینده سازمان ملل در امور سوریه، گفت: بسیاری از كارشناسان به این نتیجه رسیده‌اند كه ایران می‌تواند نقش اساسی در تحولات سوریه داشته باشد و باید از توان جمهوری اسلامی در این زمینه استفاده كرد.

وی اعطای نشان آزادی آمریكا به رییس رژیم صهیونیستی را شوخی مسخره‌ای خواند و ادامه داد: رییس ‌جمهوری آمریكا در آستانه انتخابات برای خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی این كار را انجام داده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: فرمایش معظم له باید نصب‌العین نمایندگان مجلس قرار گیرد و با نشاط و نیت خالص در عرصه‌های مختلف نظام حضور داشته باشند.

وی با اشاره به شاخص‏های سلامت یك مجلس منتخب مردم، خاطرنشان كرد: سلامت یك مجلس منتخب مردم را می‏توان با شاخص‏هایی نظیر سلامت فكری، سلامت مالی و دوری از تعهد به اركان ثروت و قدرت ارزیابی كرد. /س
برچسب ها: ترور ، دانشمتدان ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.