شبکه‌های اجتماعی در خدمت کسب و کار قرار گرفته‌اند

تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی هدفمندانه انجام می ‏شود و در حال حاضر نیز شبکه‌های اجتماعی در خدمت کسب وکار قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ دکتربهزاد دوران، عضو شورای سیاست‏گذاری همایش روز رسانه‌های اجتماعی با بیان اینکه در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی ذائقه عموم مشص می‌شود، اظهار داشت: همان‌طور که با شکل‌گیری اینترانت‌ها و اینترنت تجارت‌های مختلفی در این فضا شکل گرفت و فعالیت‌های اقتصادی متناسب با این شرایط جا افتاد و پس از آن وبلاگ‌ها در خدمت تجارت‌های مختلف قرار گرفتند، در حال حاضر نیز شبکه‌های اجتماعی در خدمت کسب و قرار گرفته‌اند.

 وی با اشاره به برخی کارکردهای تجاری رسانه‌های اجتماعی افزود: رسانه‌های اجتماعی توانستند به رسانه‌های دیگر در ارتباط با مشتری، دریافت بازخورد و غیره کمک کنند، همچنین تجارت‌های جدید می‌توانند از این طریق خود را به مشتری معرفی کنند.

 دکتر دوران در خصوص برگزاری  نخستین همایش رسانه های روز اجتماعی خاطرنشان ساخت: متاسفانه بخش دولتی حمایت جدی از چنین همایش‌هایی نمی‏کند و این در حالی است که ما به برگزاری همایش‌هایی از این دست در جامعه نیاز داریم زیرا چنین موضوعاتی مسئله جامعه ما هستند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار