مشاور عبدالله گل : ترکیه در تلاش برای یافتن لاشه هواپیما است

مشاور عبدالله گل گفت: كشتی های نظامی تركیه برای پیدا كردن لاشه هواپیمای مفقود شده تركیه وخلبانان آن باكشتی های تركیه در آبهای این كشور به جستجو مشغول اند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه العربیه، ارشاد هرمزلو جمعه شب در گفتگو با  درباره آخرین اطلاعات مربوط به فقدان یك فروند هواپیمای نظامی تركیه گفت كه این هواپیما در یك ماموریت عادی نظامی در آسمان تركیه بود كه تماس باآن قطع شد.
 
وی افزود: سپس خبرهایی مبنی بر فقدان تماس باهواپیما ونیز فقدان آن منتشر شد.
 

مشاور رئیس جمهور تركیه درادامه گفت كه كشتی های تركیه پس از اینكه اثری از هواپیما یا خلبانان آن پیدا نكردند به سوی آبهای منطقه ای سوریه عزیمت كرده وهمراه كشتی های سوری به جستجو در این زمینه ادامه دادند.

وی خاطر نشان كرد كه برخی از گزارش ها از سرنگون كردن این هواپیما خبر دادند كه بر این اساس كشتی های نیروی دریایی تركیه برای پبدا كردن لاشه هواپیما وخلبانان أن به جستجو پرداخته اند.

هرمز لو سپس خاطر نشان كرد كه نخست وزیر تركیه نیز در این باره اعلام كرد كه هنوز اطلاعات موثقی راجع به این مساله بدست نیامده وتمامی اطلاعاتی كه در این مساله منتشر شده همچنان مورد بحث وبررسی قرار می گیرند.
 
وی همچنین تاكید كرد كه پس از فراهم شدن اطلاعات موثقی در این زمینه جزئیات این حادثه اعلام خواهد شد.
 
ارشاد هرمز لو در مورد سرنگونی این هواپیما توسط سوریه را اطلاعات رسانه ای دانست وگفت كه هنوز این اطلاعات برای ما به اثبات نرسیده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار