معاون پرورشی و تربیتی وزیر آموزش و پرورش عاون پرورش و تربیتی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی در اعتکاف، اخلاق، درس و محبت به ولایت فقیه پیشگام هستند.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ،مشهد حسین هژبری در اردوی ارزیابی و آموزشی یاور مربیان، پیشتازان و فرزانگان خراسان رضوی با عنوان یاوران ولایت در اردوگاه کشوری شهید رجایی نیشابور افزود: مدیران پرورشی کشور باید بدانند بهترین یاور و نیروی اجرایی آنها دانش‌آموزان توانمند مدارس هستند.

وی خطاب به معاونان پرورشی گفت: به دانش‌آموزان در پایگاه‌های اوقات فراغت توجه داشته باشید و از استعدادهای آنان در حوزه‌های مختلف استفاده کنید.

وی تصریح کرد: اگر حال عبادتی هم هست در همان دوره جوانی است که باید غنیمت بدانیم.

رئیس سازمان دانش‌آموزی کشور تأکید کرد: چتر ایمان جوانان را در برابر رگبارهای انحرافی دشمنان حفظ می‌کند.

معاون پرورشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورشکشور گفت: به شدت به دنبال این هستیم که سازمان دانش‌آموزی را قوی‌تر از گذشته احیا می‌کنیم.

هژبری اضافه کرد: سازمان دانش‌آموزی همراه با هلال‌احمر یک میلیون و 500 هزار نفر دانش‌آموز را تحت پوشش خود قرار داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: راهبردهای طلایی ما در معاونت فرهنگی و پرورشی بها دادن به این معاونت در مدارس است.

وی گفت: تربیت خبرنگاران حرفه‌ای برای تغذیه آینده رسانه‌های کشور در خبرگزاری پانا از اهدافی است که باید به آن توجه جدی شود.

وی از ایجاد مدارس قرآنی ویژه پایه‌ اول، دوم و سوم ابتدایی از اول مهر خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های این طرح برای اختصاص نیروی انسانی و فضای آموزشی انجام شده است.

وی اضافه کرد: این طرح به طور آزمایشی در هزار مدرسه کشور برنامه‌ریزی می‌شود./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.