داوطلبان آزمون سراسری دانشگاهها و موسسات آموزش عالی سال 91 از فردا یکشنبه تا چهارشنبه هفتم تیرماه می توانند کارت شرکت در آزمون خود را دریافت کنند.

نماینده سازمان سنجش در مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: کارت شرکت در آزمون برای داوطلبان از فردا تا چهارشنبه بر روی سایت سازمان سنجش کشور به آدرس http://www.sanjesh.org/ قرار می گیرد.

به گفته مشایخی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت اینترنتی سازمان مراجعه و با وارد کردن اطلاعات مندرج بر روی کارت اعتباری ثبت نام خود و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کد رهگیری و شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

وی افزود: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و گره هنر صبح و بعد از ظهر پنج شنبه 8 تیر/ گروه آزمایشی علوم تجربی و زبان خارجی صبح و بعد از ظهرجمعه 9 تیر و گروه علوم انسانی صبح شنبه 10 تیر برگزار می شود.

همچنین برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی و اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.