پس از کسب سهمیه توسط زهرا دهقان؛

شجاعی: در امريکا نماز شکر به جا آوردیم!سهمیه پسران هم در مشتمان بود

سرپرست فدراسیون تیروکمان گفت: زهرا دهقان با پیروزی در جدول بازنده ها آخرین سهمیه المپیک را به دست اورد.

 محمد علی شجاعی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تاکید کرد:خوشبختانه زهرا دهقان یک سهمیه برای بانوان به دست اورد که بعد از آن بلافاصله نماز شکر را به جماعت در محل برگزاری مسابقات به جا اوردیم. دربخش سهمیه های المپیکی 50 نفر شرکت داشتند که دهقان ابتدا حریف سرسخت پرویی خود را شکست داد اما پس از ان بازی را به حریف ترکیه ای رده سوم جهان واگذار کرد و به جدول بازنده ها رفت.
وی ادامه داد: دهقان  در گروه بازنده ها نیز ابتدا حریف فنلاندی را ازپیش رو برداشت و سپس بازیکن اسلوونی را 6 بر2 شکست داد و آخرین سهمیهالمپیک را گرفت.در بین دختران ساره اسدی نیز حریف اول خود را به خوبی شکست داد اما حریف دوم وی از اسلوونیرده چهارم جهان را داشت و شکست دادنوی بسیار سخت بود.
وی تصریح کرد: ما در بخش تیمی اقایان هم بسیار خوب عمل کرده و تیمقدرتمند المان را شکست دادیم اما با قرعه بد به تیم چین تایپه، تیم اول مرحله مقدماتی برخورد کردیم و با وجود تمام قدرت حریف بازیکنان ما بسیارخوب مقابل حریف ظاهر شده و در دو راند آخر و در حالی که دو امتیاز هم ازحریفان پیش بودیم، بازی را واگذار کردند وگرنه بدون اغراق سهمیه تیمیمردان هم در دستمان بود. متاسفانه بانوان ما در بخش تیمی هم موفق به جمع کردن امتیازات لازم نشدند.
وی در پاسخ به سوالی در مورد ناامیدی پیش از اعزام بازیکنان گفت: اگرخیلی ناامید بودیم تیم را به امریکا اعزام نمی کردیم اما به هر حال ازانجایی که تیم های دارای سهمیه امکان شرکت در مسابقات این بخش را نداشتندوتنها 66 کشور بدون سهمیه مانده بودند فضا و میدان به شکلی بود که احتمالبه دست اوردن ورودی المپیک می رفت./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.