وزير دفاع گفت: پاسداران انقلاب اسلامي، سدي نفوذناپذير در برابر تهديدات، تهاجمات و توطئه هاي رنگارنگ دشمنان ايجاد كردند

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار احمد وحيدي وزير دفاع در جلسه شوراي معاونين اين وزارتخانه طي سخناني با گراميداشت اعياد شعبانيه و روز پاسدار و جانباز، حضور حماسي پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي مختلف را ضامن تداوم انقلاب اسلامي و حافظ امنيت و اقتدار ملي ذكر كرد.

وي با اشاره به خدمات گران‌سنگ و بي‌بديل پاسداران در صحنه هاي مختلف دفاع از انقلاب و كشور گفت: فرمايش تاريخي حضرت امام خميني(ره) كه فرمودند "اگر سپاه نبود كشور نبود" را پاسداران جان بركف با جانفشاني و فداكاري در راه دفاع از تماميت ارضي كشور به معني واقعي كلمه به عينيت بخشيدند.

وزير دفاع از پاسداران انقلاب اسلامي بعنوان طلايه داران جهاد شهادت ياد كرد و افزود: كوشش كلاهدوزها و كاظمي ها، همت همت ها، خروش خرازي ها، زيركي زين الدين ها، بصيرت باكري ها، ديانت دستوارها و مجاهدت و جانفشاني هزاران سردار و پاسدار مومن و انقلابي در طول بيش از سه دهه عمر پربركت انقلاب اسلامي، سدي نفوذناپذير در برابر تهديدات، تهاجمات و توطئه هاي رنگارنگ دشمنان ايجاد كرد.

سردار وحيدي، ولايتمداري و مقاومت و پايداري پاسداران بر حفظ اصول و ارزشهاي انقلاب اسلامي را از ويژگي هاي ممتاز پاسداران برشمرد و تأکيد کرد: حفظ جايگاه ارزشي و مردمي سپاه پاسدارن انقلاب اسلامي و پاسداران شاغل در اين نهاد مقدس، حفظ همين روحيه و رويكرد است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود از جانبازان بعنوان سندهاي زنده مقاومت و پايداري در برابر استكبار جهاني ياد كرد و گفت: جانبازان جلوه جاويدان ايثار و فداكاري ملت ايران در راه احياي اسلام ناب محمدي (ص) و حاكميت قرآن و ارزشهاي اسلامي در تاريخ معاصر است.

وزير دفاع، بزرگداشت جانباز و خدمت به اين قشر ايثارگر را مايه افتخار نظام و اعتلاي كشور ذكر كرد و افزود: جانبازان بعنوان قهرمانان و افتخارآفرينان ملي كشور همواره بايد مورد توجه و تكريم باشند.

سردار وحيدي اظهار داشت: جانبازان پيام رسان خون شهيدان و شهيدان زنده اي هستند كه ناظران عيني بر اعمال و رفتار مسئولان كشورند.

وي تصريح كرد: پاسداران وجانبازان عزيز با اقتدار به مولا و مقتداي خويش حضرت اباعبدالله الحسين و حضرت ابوالفضل و امام سجاد عليه السلام، ادامه دهنده راه شهادت، شهامت و ديانت اين مصلحان بزرگ بشري هستند.

سردار وحيدي در پايان، با تبريك خجسته ايام ولادت امام حسين(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز و ميلاد پربركت امام العارفين امام سجاد به بزرگ پاسدار و جانباز انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه اي مدظله العالي و همه پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامي گفت: از افتخارات وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، خدمت‌گزاري به خيل عظيم پاسداران و جانبازان است.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار