استقبال از نمايش ها در دهه اول تيرماه

سالن هاي مختلف تئاتر،در دهه اول تيرماه همچنان شاهد استقبال اهالي اين هنر از نمايش‌هاي جديد و تمديد شده هستند.

به گزارش خبرنگار بخش تئاتر باشگاه خبرنگاران؛قالب نمايش‌هايي كه هم اكنون در دهه اول تير و در تالارهاي مختلف نمايش به روي صحنه است،در ليست آثاري قرار دارد كه به علت استقبال مخاطبان تمديد شده‌اند و تا 10 تير ادامه دارند.
بنابراين گزارش؛نمايش‌هاي مكبث و عجايب‌المخلوقات به كارگرداني رضاثروتي تا 13 تيرماه تمديد شده كه در سالن سمندريان تماشاخانه ايرانشهر به صحنه مي‌رود.
اين نمايش شنبه‌ها نيز اجرا مي‌شود و همچنين نمايشگاه عكس اين دو اثر نيز در تماشاخانه ايرانشهر هر روز تا ساعت 22 برپاست.
نمايش "پدرخوانده ناپلي" به كارگرداني "بابك محمدي" نيز در تماشاخانه ايرانشهر سالن شماره 1 به صحنه مي‌رود.
تالار انتظامي خانه هنرمندان ايران نيز ميزبان دو نمايش " اين تابستان فراموشت كردم" به كارگرداني بهاره رهنما و "دو آدم خجالتي" به كارگرداني ارشام مودبيان است.
سالن‌هاي تئاترشهر نيز اين روزها ميزبان چندين اثر نمايشي است كه برخي از آنها تمديد شده‌اند.
نمايش "سياست خواجه" به كارگرداني عظيم موسوي ميهمان تالار اصلي تئاتر شهر است كه در ساعت 20 به صحنه مي‌رود.
نمايش "تبار شناسي دروغ و تنهايي" به كارگرداني سجاد افشاريان در تالار قشقايي ساعت 20 "اوريديس" به كارگرداني دلارا نوشين در كارگاه نمايش ساعت 18 و 20، "به مراسم مراگ داداش خوش آمديد" به كارگرداني سمانه زندي نژاد در سالن سايه ساعت 20 ، "خون رقصه" به كارگرداني رضا صابري در سالن چهارسو ساعت 20 به صحنه مي‌روند.
نمايش‌هاي "خيال‌هاي جاده جاجرود تهران" به كارگرداني غزاله معتمد در كافه چهارسو ساعت 17 "سمفوني واژه‌ها" به كارگرداني مهدي امين لاري ساعت 16 در سالن انتظار تئاترشهر به صحنه مي‌رود.
همچنين؛نمايش "چي شد كه من مار خوردم" به كارگرداني گلبرگ ابوترابيان ميهمان خانه نمايش و "مترسگ" به كارگرداني حسن معجوني ميهمان تالار اصلي مولوي است./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار