معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار مهاباد، از تصویب 140میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت به متقاضیان طرح توسعه كشاورزی این شهرستان خبر داد.

خضر كاك درویشی، در گفت و گو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: این میزان اعتبار برای پرداخت به متقاضیان اجرای 170 طرح به تصویب كارگروه رسیده است.

وی گفت: این طرح، كه با تسهیلات و تمهیدات خاصی از سوی دولت به تصویب رسیده، با هدف ایجاد اشتغال برای افراد بیكار اجرا می شود.

كاك درویشی افزود: برای اجرای این طرح در آذربایجان غربی دو هزار و 610 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و محدودیتی برای جذب آن از سوی شهرستان ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: اجرای این طرح می تواند علاوه بر ایجاد اشتغال جدید در بخش كشاورزی طرح های نیمه تمام را نیز فعال و موجب پویایی این بخش شود.

فرماندار مهاباد اضافه كرد: در این چارچوب اجرای طرح هایی نظیر احداث مجتمع های گلخانه ای، دامداری و آبزی پروری، امور تولیدات گیاهی، دامی، آب و خاك و صنایع، طرح های شیلات و دامپزشكی، جنگل، مرتع و آبخیزداری، ترویج و بهره برداری و طرح های كوچك كشاورزی خانگی در اولویت قرار دارند.

وی گفت: افراد جویای كار واجد شرایط می توانند به صورت انفرادی اقدام به دریافت تسهیلات مصوب از سوی این كارگروه كرده و در صورت نیاز به اعتبارات بیشتر تعاونی تشكیل دهند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.