پارک لاله میزبان ماه شعبان شد

پارک لاله میزبان تجربه جدیدی از سنت های محلی شده و قوم های شهروندان را راهی جشن شعبانیه می کند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، جشنواره تفریحات فرهنگی ورزشی به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 با حضور محمدهادی ایاذی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و سردار آقامیر، رییس سازمان ورزش شهرداری و جمعی از معاونین و مدیران و همچنین قهرمان ورزشی در پارک لاله آغاز به کار کرد. این جشنواره از اول تیرماه آغاز و تا یک هفته با تبیین موضوعاتی مبتنی بر ساماندهی اوقات فراغت کودکان و خانواده ها بر مبنای ایجاد فضایی شاد و مفرح برپا شده است.

برنامه های این جشنواره مبتنی بر فضایی صمیمی و دوستانه است و با توجه به علایق و سلیقه های گوناگون مردم تدارک دیده شده است. در این جشنواره برای کودکان دیواره نقاشی گریم، عکاسی، حوضچه قایقرانی، ساحل شنی، رادیوکودک، شهربازی و سرزمین بازی تدارک دیده شده است.

نوجوانان و خانواده ها نیز می توانند از تماشای شعبده بازی،‌ تئاتر و پانتومیم و همچنین اجرای ورزشی زورخانه ای و مراسم محلی و سنتی بهره مند شوند.

شهروندان هر شب شاهد موتور سواری نمایشی، آتش بازی، بازی های ورزشی بومی و محلی خواهند بود. از دیگر برنامه هایی که در این جشنواره برپا شده می توان به ایستگاه های پزشکی جهت چکاپ شهروندان، ایستگاه های ارائه تجهیزات ورزشی، نمایشگاه کتاب و غرفه پخت نان و غذاهای سنتی و محلی است از دیگر بخش های جذاب و دیدنی این جشنواره می توان به اسب سواری، ایستگاه تیراندازی، درشکه سواری و پرواز با بالن و صخره نوردی اشاره داشت.

گفتنی است:‌ حضور هنرمندان، قهرمانان ورزشی و ورزشکاران فضای گرم و صمیمی در جشنواره ورزشی ایجاد کرده است./ز

گزارش از مرضیه فرزعلیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار