قادری:

تشکیل کمیسیون ویژه به تصویب طرح‌ها و تسریع امور کمک می‌کند

نماینده مردم شیراز در مجلس نهم با اشاره به اینکه تشکیل کمیسیون‌های ویژه در مجلس منافاتی با فعالیت‌های سایر کمیسیون‌ها نداشته و به تصویب طرح‌ها و تسریع امور کمک می‌کند گفت: با توجه به مشغله کاری سایر کمیسیون‌ها تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی جهت تحقق اهداف شعار امسال ضروری به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، جعفر قادری نشست علنی امروز (یکشنبه ۴ تیر) مجلس با اشاره به تجربه تشکیل کمیسیون‌های ویژه در دوره‌های گذشته گفت: در دوره گذشته تشکیل کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی حرکت مثبتی بود که نتیجه تشکیل این کمیسیون اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و تصویب سازوکارهای آن در مجلس بود.
وی در سخنان خود به تشکیل کمیسیون ویژه اصل ۴۴ قانون اساسی در مجلس هشتم اشاره کرد و افزود: کمیسیون ویژه اصل ۴۴ در مجلس هشتم طرح‌هایی را به تصویب رساند که نمونه‌ای از آن تصویب طرح بهبود فضای کسب و کار و همین‌طور اصلاح قانون سیاست‌های اصل ۴۴ و نیز اصلاح قانون تعاونی جمهوری اسلامی ایران بود که با توجه به این موارد می‌توان گفت تشکیل کمیسیون‌های ویژه در مجلس منافاتی با فعالیت‌های سایر کمیسیون‌ها نداشته و به تصویب طرح‌ها و تسریع امور کمک می‌کند.
نماینده شیراز با اشاره به کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی در مجلس هشتم خاطرنشان کرد: جلسات کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی در دوره گذشته به طور منظم برگزار می‌شد و هیچ خللی در کار سایر کمیسیون‌ها ایجاد نمی‌کرد.
وی در پایان به ضرورت تشکیل کمیسیون‌های ویژه با توجه به مشغله کاری سایر کمیسیون‌ها اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، تشکیل چنین کمیسیونی جهت تحقق اهداف شعار امسال ضروری به نظر می‌رسد./ب2



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار