روزبهاني:

به دنبال شکست طلسم هفتاد ساله هستم

ورزشکار المپيکي بوکس کشورمان گفت: موفق شدم در مسابقات کسب سهميه باکو، نخستين سهميه را براي ايران بدست آورم و از اين بابت خوشحالم به همين منظور براي مدال آوري در المپيک تلاش مي کنم.

احسان روزبهاني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: 6 سال است که به طور مدام در خدمت تيم ملي ايران هستم که در اين مدت موفق به کسب مدال نقره آسيا شدم و هم اکنون براي حضور در المپيک لندن محيا مي شوم و از آمادگي بالايي هم برخوردارم.

وي در خصوص برگزاري اردوها چنين اظهار داشت: تمرينات فوق العاده عالي و سنگيني را پشت سر گذاشتيم و براي برگزاري يک دوره اردوي تدارکاتي فردا، تهران را به مقصد ايتاليا ترک خواهيم کرد و براي رسيدن به اوج آمادگي تمرينات مشترکي با قهرماناني از کشور هاي اوکراين، ايرلند و ايتاليا خواهيم داشت.

احسان روزبهاني که تمرينات خود را به طور مجزا از تيم ملي 7 ماه پيش زير نظر دکتر مرتضي مهرابي نژاد آغاز کرده است حال به همراه ديگر ملي پوشان المپيکي تمرينات را به طور منظم پي گيري مي کند وي در همين رابطه گفت: من با توجه به توانايي خود و پشت سر گذاشتن دوره هاي تمريني سخت و فشرده، قول کسب مدال و شکستن طلسم 70 ساله را در بازي هاي المپيک 2012 لندن مي دهم. زيرا در تمام تست هاي آمادگي جسماني توانسته ام عملکرد خوبي را از خود به جا بگذارم.

روزبهاني همچنين در خصوص بازي هاي المپيک و سطح کيفي و فني رقابت ها يادآور شد: 28 تن از بهترين بوکسور هاي دنيا در اين رويداد مهم شرکت مي کنند و همگي انگيزه بالايي براي کسب مدال دارند، المپيک جاي بزرگان است.

نماينده وزن 81 کيلوگرم ايران در اين رقابت ها گلايه هايي هم از مسئولين و مقامات عالي رتبه در خصوص عدم رسيدگي و بازديد از اردوها داشته که در همين رابطه افزود: ورزشکاران المپيکي از هر نظر بايد تامين باشند که متاسفانه اين گونه نيست و اين مسئله باعث نگراني و تاسف المپيکيان بوکس است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار