شجاعي:

مربي هلندي نيايد، مربيان اوكرايني و ايتاليايي مدنظر هستند

نائب رئيس بانوان فدراسيون فوتبال گفت: در صورت عدم توافق با مربي هلندي با مربيان ايتاليايي و اوكرايني وارد مذاركره مي شويم.

فريده شجاعي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، با بيان اين مطلب اظهار داشت: از بين مربيان معرفي شده و رزومه آن ها بهترين گزينه يك مربي از هلند بود كه سابقه بسيار خوبي در زمان بازيگري داشته و در سطح مردان نيز مربيگري كرده است فدراسيون فوتبال مذاكرات راضي كننده اي با اين مربي داشته و تمام تلاش خود را براي استخدام و صدور رواديد وي انجام داده اما در آخرين نامه اي كه با وي داشتيم هنوز جواب قطعي به دستمان نرسيده است.

وي افزود: در واقع دستيار كارلوس كي روش اين مربي را معرفي كرده كه يكي از بهترين مربيان اروپا است و در صورت عدم توافق دو مربي از اوكراين و ايتاليا مدنظر فدراسيون است و شرايط آن رابررسي مي كنيم.

شجاعي گفت: همزمان با مذاكرات ايران با اين مربي هلندي قطري ها هم درخواستي براي استخدام اين مربي داده اند و ما همچنان منتظر پاسخ مربي هلندي ها هستيم و نمي توانيم تاريخ دقيقي براي اعلام نام سرمربي تيم ملي فوتبال بانوان اعلام كنيم.

وي ادامه داد: به هر حال در صورت وجود گزينه بهتري فدراسيون از لحاظ مالي و امكانات از بخش بانوان حمايت مي كند اما اين مربي هلندي از استعداد خوب بانوان ايران تمجيد كرده و تمايل به كار كردن با تيم ملي كشورمان را داشته است.

شجاعي در خصوص برنامه هاي بخش بانوان فدراسيون فوتبال گفت: پس از استعداديابي از ابتداي امسال تيم هاي پايه را تشكيل داده ايم تيم هاي زير 16 و زير 19 سال به طور مستمر براي مسابقات آسيايي امسال در اردو هستند در بخش نوجوانان تورنمنت بين المللي اوكراين و براي جوانان اردوي برون مرزي ايتاليا را پيش بيني كرده ايم.

وي افزود: در بخش فوتسال امسال رقابت هاي جام جهاني و مسابقات داخل سالن را در سال 2013 پيش رو داريم به همين دليل تورنمنت هاي بين المللي و اردوي تداركاتي خوبي را براي اين تيم در نظر داريم.

شجاعي در خصوص پرداخت دستمزدها به بانوان ملي پوش فوتبال كشور گفت: د رهيچ جاي دنيا دستمزد بازيكنان زن و مرد يكي نيست و به عنوان مثال با بررسي هايي كه داشتيم تيم ملي بانوان ژاپن قهرمان جهان نيز دستمزدي به اندازه بخش مردانش ندارد ما هم در اين مورد انتظاري نداريم اما بايد به سمت حرفه اي شدن برويم تا توجه بيشتري به فوتبال بانوان شود.

وي ادامه داد: بايد براي مشخص شدن حقوق و دستمزد بانوان فوتباليست برنامه ريزي شود به هر حال در هيچ رشته اي در ايران حقوق بالايي وجود ندارد اما توانسته ايم بالاترين قرارداد را كه مبلغ آن بيست ميليون تومان است براي فوتباليست ها داشته باشيم.

شجاعي گفت: نمي دانم مشخص شدن مبلغ دستمزدها وظيفه كدام ارگان است اما در بخش بانوان فدراسيون فوتبال بالاترين دستمزد را در نظر گرفته و منتظر آينده سياست گذاري ها هستيم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار