مجید احتشام زاده:

ایراد گرفتن از پینگ پنگ عادت شده است

مجید احتشام زاده که سابقه حضور در بازیهای المپیک را دارد گفت: عادت کرده اند که از کیفیت کار در تنیس روی میز ایراد بگیرند این در صورتی است که برنامه های فدراسیون برای المپیک بسیار خوب پیش می رود.

مجید احتشام زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من در المپیک سال 2000 سیدنی به عنوان نماینده پینگ پنگ ایران حاضر بودم آن موقع حتی یک مربی هم نداشتم و به تنهایی به مسابقات رفته بودم.

وی تصریح کرد: تنها جلودارزاده قهرمانی دو و میدانی که خود نیز سابقه قهرمانی در پینگ پنگ را داشت یک راکت گرفته بود و با من تمرین می کرد که بدون یار تمرینی نباشم!

احتشام زاده درباره شرایط حال حاضر فدراسیون تنیس روی میز بیان کرد: اکنون شرایط فرق کرده است و برنامه ها بسیار عالی پیگیری می شود حضور بازیکنان در تورنمنت های مختلف بین المللی شرایط لازم را برای آنها فراهم کرده است که خود را در اوج آمادگی حفظ کنند و سطح بازیهای خود را بالا ببرند.

وی درباره تغییر مربیان تنیس روی میز در اعزام های مختلف مدعی شده این شرایط نه تنها بد نیست بلکه به نفع پینگ پنگ هم هست در فدراسیون قبلی پینگ پنگ، مدت 12 سال یک مربی ثابت برای تیم ملی بود آن موقع هم ایراد می گرفتند که چرا این گونه است اما اکنون این شرایط برای مربیان مختلف ایجاد انگیزه می کند که آنها نیز این امکان را خواهند داشت که در اعزامهای برون مرزی همراه بازیکنان اعزام شوند.

وی اضافه کرد: وقتی یک مربی به تورنمنتی اعزام می شود با تکنیک ها و متدهای روز آشنا می شود میدان می بیند و این موضوع باعث می شود برای استانشان هم مفید باشند برای مثال جعفری پور به کمک استان آذربایجان غربی می آید و می تواند بازیکنان آنها را تقویت کند اگر هر مربی و هر استان یکی یا دو بازیکن خوب به جامعه تنیس روی میز معرفی کنند حسابش را بکنید که برای ورزش پینگ پنگ تحولی بزرگ رخ می دهد.

احتشام زاده در پایان باز هم از اعزامهای مختلف برون مرزی هم برای بازیکنان و هم مربیان تنیس روی میز ابراز خرسندی کرد و بیان کرد فدراسیون اکنون در وضعیت مورد قبولی به سر می برد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار