رشت/

آغاز عملیات چهار خطه کردن محور انزلی‌ ـ رضوانشهر

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان گفت: عملیات بهسازی و چهار خطه کردن محور انزلی‌‌ ـ رضوانشهر به طول 23.7 کیلومتر آغاز شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از رشت، حجت شعبان‌پور در جریان آغاز عملیات اجرایی پروژه مذکور، اظهار کرد: پروژه بهسازی و چهار خطه کردن محور انزلی به رضوانشهر به طول 23.7 کیلومتر بوده و برآورد اولیه هزینه اجرای آن 238 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه قطعه نخست این پروژه به طول 1.9 کیلومتر در حال اجرا است، افزود: قطعه دوم نیز به طول 1.5 کیلومتر در حال برگزاری مناقصه است و بقیه مسیر نیز به تناسب اعتبارات ابلاغی به اجرا گذاشته می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان، رشد جمعیت و توسعه اقتصادی کشور به‌ ویژه در سال‌های اخیر را موجب افزایش تقاضای سفر عنوان کرد و یادآور شد: ایجاد بستری مناسب برای حمل و نقل، کالا، مسافر و برنامه‌ریزی در این زمینه افزایش می‌یابد بنابراین جایگاه راه و شهرسازی در حفظ و ارتقای جاده‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی اضافه کرد: اداره کل راه و شهرسازی در سال‌های اخیر با ارتقای محورها توانسته است در بهبود شرایط حمل و نقل نقش عمده‌ای ایفا کند.

شعبان‌پور با بیان اینکه هم‌اکنون چهار خطه شدن محور انزلی ـ رضوانشهر در حال اجراست، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت منطقه آزاد انزلی و ترانزیت کالا از این بندر، بهره‌برداری از این پروژه تاثیر زیادی در کاهش بار ترافیکی و ترانزیت کالا دارد./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.