ملك آرايي در پي در گذشت پدر دوبله ايران؛

دوبله ايران مديون "كسمايي" است

"كسمايي" از سن جواني وارد هنر دوبله شد و عاشقانه براي اوج دوبله زحمت كشيده و من ياد او را گرامي مي‌دارم.

شهروز ملك آرايي دوبلور پيشكسوت سيما ضمن ابراز تاسف در خصوص در گذشت پدر دوبله ايران در گفتگو به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: كسمايي جزو سردمدارن اين كار بود كه در ضمن رونق بخشيدن به هنر دوبله،‌ باعث سربلندي همه ما شد.
وي افزود: كسمايي روزنه اي بود كه ياد و خاطره اش هميشه در دوبله زبان زد عام و خاص بوده و تا ابد يادش در دل ما خواهد ماند.
وي با بيان اين مطلب كه دوبله ايران مديون حركتهاي مثبت اوست، اظهار داشت: كسمايي پدر دوبله فارسي ايران بود و از سن 24 سالگي وارد هنر دوبله شد و براي رونق بخشيدن و ماندگاري دوبلاژ زحمات بسياري كشيد و جزء بزرگان اين كار بود.
ملك آرايي تصريح كرد: پدر دوبله ايران از نظر ما نمرده است همانطور كه مرحوم مقبلي هنوز در دل ها بوده او نيز در قلب تك تك ما جاي دارد.
وي با بيان اين مطلب كه يك هنرمند با آ‌ثارش هميشه زنده است، تصريح كرد: عمر يك هنرمند با نفس كشيدن شايد شروع و تمام شود ولي معتقدم امثال كسمايي و ديگر هنرمندان هميشه با ‌آثارشان زنده اند و پدر دوبله ايران هم جدا از اين قاعده نيست.
وي افزود: همه ما قلب او را دوست داشتيم و دائما نگران سلامتي و وضع جسمي و روحي او بوديم.
وي تصريح كرد: گاهي بعضي از همكارانم به ديدن او مي‌رفتند ولي كسمايي هيچ كس را نمي شناخت اما ما ارادت خودمان را هميشه به او داشتيم.
اين دوبلور سيما خاطرنشان كرد: غم از دست دادن كسمايي را به جامعه هنري و نيز مردم عزيزم تسليت مي‌گويم و ياد او هميشه در دل ها و خاطره اش هميشه در ذهن ما جاري است./ي2

برچسب ها: کسمایی ، دوبله ، درگذشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار