برپایی بزرگترین جشنواره تابستانی در پارک ملت

شهردار منطقه 3 گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه و فرارسیدن فصل تابستان جشنواره بزرگ فرهنگی و ورزشی در بوستان ملت برگزار می شود.

پشمچی زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: این برنامه به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و در جهت ارتقاء سطح سلامت آنها در محیطی مفرح و فرهنگی ، با اجرای بیش از 30 نوع برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه تمامی اعضای خانواده در نظر گرفته است که به صورت رایگان آماده خدمت رسانی به شهروندان خواهد بود.
وی اظهار داشت: در این جشنواره رشته های ورزشی متنوعی از قبیل اسکیت ، شطرنج پارکی، گلف پارکی، تنیس روی میز، ورزش های همگانی، دوچرخه تریال ، بولینگ، اسکواش پارکی، اهداف پروازی ، پینت بال، جهت استفاده و بهره برداری شهروندان برپاست.
وی با اشاره به اینکه این برنامه همزمان با آغاز فصل تابستان و تقارن آن با ماه مبارک شعبان و در آستانه ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) برپا می شود افزود: به منظور گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه غرفه ای ویژه این موضوع در نظر گرفته شده است ضمن اینکه همزمان با برپایی نماز مغرب و عشا مراسم مولودی خوانی و مسابقات فرهنگی ویژه شهروندان اجرا می شود.
شهردار منطقه 3 برپایی غرفه طب ورزشی و سنجش سلامت فیزیکی با حضور متخصصین مرکز سنجش کمیته ملی المپیک را از برنامه های جانبی این جشنواره اعلام کرد و تصریح کرد: از سوی دیگر برنامه های شاد و نشاط آوری ویژه کودکان از قبیل کارناوال شادی، نمایش عروسکی، گریم کودک، نقاشی و ... همراه با اجرای مسابقات و اهدای جوایز نفیس برگزار می شود.
گفتنی است جشنواره تفریحی ورزشی اوقات فراغت در بوستان ملت از تاریخ 8 تا 14 تیر ماه از ساعت 17 الی 22 به مدت یک هفته پذیرای شهروندان است و مراسم افتتاحیه این برنامه در روز جمعه هشتم تیر ماه با حضور رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران و پیشکسوتان فوتبال ایران برپا می شود./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار