خباز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح‌طلبان در‌صدد ايجاد اتحاد بين خود و اصولگرايان نزديك به تفكر خود هستد

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي با بيان اينكه تكرار اشتباهات، اصلاح‌طلبان را از هدف نهايي دور مي‌كند، گفت: اصلاح‌طلبان نه تنها به دنبال تخريب و براندازي نظام نيستند بلكه در‌صدد ايجاد اتحاد بين خود و اصولگرايان نزديك به تفكر خود هستد.

محمدرضا خباز عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات برخي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب درباره عدم صلاحيت خاتمي به عنوان محور اصلي جريان اصلاحات اظهار داشت: ‌جريان اصلاحات به تعبير برخي افراد سود‌جو و فرصت‌طلب با‌ هدف اعمال سليقه در نظام تشكيل نشد كه بخواهد در راستاي براندازي نظام گام بردارد.

وي افزود‌: اصلاح‌طلبان نه تنها به دنبال تخريب و براندازي نظام نيستند بلكه در‌صدد ايجاد اتحاد بين خود و اصولگرايان نزديك به تفكر خود هستد تا چالش‌هاي درون نظام را با همياري خود حل و فصل كنند.
 

خباز در خصوص ‌کانديداتوري اصلاح‌طلبان در انتخابات رياست جمهوري آتي گفت: ‌اصلاح طلبان معتقدند كه بايد از همه پتانسيل‌ها در صحنه سياسي استفاده شود و آنها علاقه‌مندند که به سمت اتحاد پيش بروند اما بايد ديد كه آيا همه اصلاح‌طلبان‌ با هم بر سر يك كانديدا به توافق خواهند رسيد.

وي تصريح كرد: اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس نهم نشان دادند كه بدون ليست‌هاي بلندبالا و برنامه‌ريزي بلكه ‌به صورت انفرادي مي‌توانند در انتخابات ولو انتخابات رياست جمهوري آتي شركت كنند‌.

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي با بيان اينكه اصلاح‌طلبان نبايد اشتباه استراتژيک اصولگرايان در انتخابات مجلس نهم را تکرار کنند، گفت: تكرار اشتباهات، اصلاح‌طلبان را از هدف نهايي دور مي‌كند آنها بايد بر روي يک گزينه به توافق برسند چرا که کشور به يک اصلاح‌طلبان ميانه‌رو نياز دارد.


خباز با اشاره به ويژگي‌هاي کانديدهاي مورد حمايت اصلاحات گفت: جبهه مردمي اصلاحات به عنوان تشکلي اصلاح‌طلب، افرادي که معتقد به خط امام(ره) و مقام معظم رهبري و پايبند چارچوب قانون اساسي ‌باشند را مورد حمايت قرار مي‌دهد.
 
وي  در خاتمه با اشاره به قرار گرفتن خاتمي به عنوان محور اصلاحات خاطر‌نشان كرد: برخي از چهره‌هاي ميانه‌روي اصلاحات معتقدند که خاتمي مي‌تواند به عنوان محور اصلي اصلاحات قرار بگيرد.

برچسب ها: اصلاحات ، خباز ، ضد و نقیض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار