تراتئون نام یک بازی ایرانی است که به صورت اپیزودیک بوده و ادامه بازی عصر پهلوانان است.

سید بهرام برقعی، مدیر پروژه بازی "تراتئون" در گفتگو با خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران در خصوص نام این بازی گفت: تراتئون در زبان باستانی ایران همان فریدون بوده که به معنی دارنده سه نیرو است.

وی ادامه داد: در بازی تراتئون سه کاراکتر اصلی با نام های مهرداد جنگجو، آتار هنرمند و موبد وجود دارد که هر کدام از این شخصیت ها قسمتی از داستان را تشکیل می دهند.

برقعی با اشاره به اینکه تراتئون ادامه بازی عصر پهلوانان است اظهار داشت: این بازی اپیزودیک بوده و تابستان هر سال یک قسمت از آن منتشر خواهد شد.

مدیر پروژه بازی تراتئون تصریح کرد: داستان بازی از اساطیر ایران الهام گرفته شده و در آن موجوداتی بی رحم شهر زابل را به ویرانه تبدیل می کنند و مهرداد جنگجو برای نجات بازماندگان به سپاه بوراس می پیوندد.

وی افزود: تراتئون یک بازی اکشن نقش محور سوم شخص است که هر کدام از شخصیت ها در آن مسیری متفاوت از یک داستان را طی کرده و فقط با طی همه مسیرها و بازی کردن با همه کاراکترها رازهای داستان آشکار می شود.

برقعی گفت: در این بازی سعی شده از همه اصول های ایرانی در فرهنگ، معماری و دیالوگ ها استفاده شود و بازی علاوه بر جنبه سرگرمی دارای عمق فرهنگی نیز باشد.

مدیر پروژه بازی تراتئون یاد آور شد: امیدواریم قسمت اول این بازی تا اواخر تابستان امسال وارد بازارهای ایران شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار