رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار؛

مذاکره بازار پول و سرمایه برای تعامل در حوزه‌های مشترک

بازار سرمایه به دنبال ایفای نقش خود در تامین مالی بنگاه ها است و البته بازار سرمایه برای نقش آفرینی نیازمند همکاری سیستم بانکی است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، علی صالح آبادی در نشست مشترک مدیران ارشد بورس، وزارت اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی، گفت: با توجه به بروز شرایط خاص و نوسانات در بازار سرمایه طی هفته های اخیر، رئیس جمهور بر افزایش همکاری ها در بازار سرمایه تاکید دارد.
صالح آبادی با اشاره به لزوم تامین مالی شرکت ها از بازار سرمایه کشور، افزود: شاید نظام بانکی نتواند به تنهایی تامین مالی همه بنگاه های اقتصادی را انجام دهد؛ هرچند بار اصلی تامین مالی بر دوش سیستم بانکی کشور قرار دارد.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: به دلیل وجود حوزه های مشترک و فراوان همکاری بین بازار سرمایه و پول، قرار است نشست ها و مذاکراتی را دنبال کنیم.
صالح آبادی تاکید کرد: بازار سرمایه به دنبال ایفای نقش خود در تامین مالی بنگاه ها است و البته در این راه به همکاری نظام بانکی کشور نیازمند است.
وی خاطر نشان کرد: بانک ها باید در بازار سرمایه کشور حضور فعال داشته باشند تا از این طریق بتوان در شرایط نوسانی و قیمت های نامتعادل، امنیت بازار سرمایه را حفظ کرد./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار