دانشگاه خوارزمی و یازدهمين المپياد فرهنگی ورزشی دانشجویان

یازدهمين المپياد فرهنگی ورزشی دانشجويان دختر و پسر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در نيمه دوم تيرماه سال جاری به ميزبانی دانشگاه های بیرجند و اروميه برگزار خواهدشد.

 به گزارش گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه خوارزمي، دکتر حسين محمدی مدير تربيت بدنی دانشگاه خوارزمی گفت: بزرگترين رویداد ملی ورزش دانشجویي در قالب یازدهمين المپياد فرهنگی ورزشی دانشجويان دختر و پسر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در نيمه دوم تيرماه سالجاری به ميزبانی دانشگاههای بیرجند و اروميه برگزار خواهدشد و دانشگاه خوارزمی نیز به نوبه خود پس از شرکت در مسابقات قهرمانی دانشگاههای منطقه 2 ورزش کشور که در پاييز سال 90 برگزار گرديد موفق به کسب سهميه در تعدادی از رشته های ورزشی در دو بخش دانشجويان دختر و پسر گرديد.
 دکتر محمدی گفت: در بخش دانشجويان دختر، دانشگاه موفق به کسب سهميه در رشته های هندبال، بسکتبال، دووميدانی، کاراته و تکواندو در مجموع 52 ورزشکار از تاريخ 15/4/91 لغايت 24/4/91 به ميزبانی دانشگاه بیرجند شرکت خواهند کرد.
 لازم بذکر است، اردوی آمادگی تيمهای ورزشی دختران از تاريخ 8/4/91 تا زمان اعزام 15/4/91 در پرديس کرج دانشگاه برگزار می گردد.
 مدیر تربیت بدنی رشته هایی که دانشجویان پسر موفق به کسب سهميه در آن شدند را هندبال، تنيس روی میز، بدمينتون، دووميدانی، شنا، کشتی آزاد و فرنگی اعلام کرد و در مجموع 53 ورزشکار از تاريخ 20/4/91 لغايت 29/4/91 به ميزبانی دانشگاه اروميه به رقابت می پردازند و اردوی آمادگی تيمهای ورزشی پسران از تاريخ 8/4/91 تا زمان اعزام 20/4/91 در پرديس کرج برگزار مي شود./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار