به بهانه پخش سري جديد "مبصر 4 ساله كلاس"؛

حسين محب اهري:«مبصر 4 ساله كلاس» دنياي خاطرات را ورق مي‌زند

خوشحالم كه پخش "مبصر 4 ساله كلاس" دنياي مخاطبان ديروز و امروز را ورق خواهد زد.

حسين محب اهري كارگردان و نويسنده و بازيگر "مبصر چهارساله كلاس" در گفتگو به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: "مبصر چهارساله كلاس" براي خيلي از مخاطباني كه اكنون 30 ساله هستند يادآور خاطرات تلخ و شيرين خود و دوستانشان است.
وي با اشاره به يكي از امتيازات پخش سري جديد اين مجموعه، اظهار داشت: پخش مبصر 4 ساله كلاس باعث مي شود كه عزيزان يا مخاطباني كه زماني بر سر هر مسئله اي با هم شوخي مي‌كردند دوباره در دنياي خاطرات گذشته خود غرق شوند.
محب اهري ادامه داد: اين برنامه باعث مي‌شود اگر كسي دوست خود را گم يا فراموش كرده دوباره آن عزيز را به ياد آورده و به دنبال يار قديمي خود بگردد.
وي با اشاره به سري جديد "مبصر 4 ساله كلاس" افزود: سري جديد اين مجموعه را خودم نوشته و كارگرداني كرده ام كه  هر روز از شبكه آموزش ساعت 8 شب و به صورت 12 دقيقه اي پخش مي‌شود.
وي ادامه داد: خوشبختانه اين مجموعه در كنار نشاط و ايجاد فضايي فرخ بخش از جنبه هاي آموزشي و تربيتي مخاطب هر گروه سني بوده و هست.
محب اهري تصريح كرد: با ساخت مجدد مبصر 4 ساله كلاس بسياري از بچه هاي قديمي كلاس درس را پيدا كرده و از اين اتفاق بسيار خوشحال هستم.
وي گفت: با ديدن چنين مجموعه هايي مي‌فهميم كه زمان چه زود مي گذرد و مجبور مي‌شويم قدر يكديگر را بدانيم.
محلب اهري خاطرنشان كرد: اميدوارم مخاطبان با ديدن مبصر 4 ساله كلاس بيشتر خاطرات خوب خود را به ياد آورده و بتوانند دوباره دوستان و لحظه هاي به ياد ماندني خود را در ذهن ها تداعي كنند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مر یم بدر خانی
۱۴:۲۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۲
سلام این برنامه خیلی خویبه