"راني کاسوبلز " رئيس اطلاعات اسبق آفريقاي جنوبي معتقد است رژيم صهيونيستي نژاد پرست ترين و وحشي ترين رژيم در جهان است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اينترنتي روزنامه الدستور اردن ؛ راني کاسوبلز وزير اطلاعات اسبق آفريقاي جنوبي در مورد جنايات رژيم صهيونيستي گفت : اسرائيل نژاد پرست ترين و وحشي ترين رژيم در جهان است.
 
کاسوبلز خود يک يهودي است و بارها به فلسطين اشغالي سفر کرده و با مقامات اسرائيلي ديدار داشته است. وي اظهار داشت : هدف از چنين رفتاري با مردم فلسطين  بيرون راندن آنها از ميهنشان است. راه مردم فلسطين راهي طولاني و دشوار است و از راهي که مردم آفريقاي جنوبي در مبارزه تلخ براي از بين بردن نژاد پرستي و ايجاد حکومت دمکراتيک به رهبري نلسون ماندلا  آفريننده بزرگترين معجزه در آفريقا طي کرده اند طولاني تر است.

وزير اطلاعات اسبق آفريقاي جنوبي، رژيم اسرائيل را يک شهرک صهيونيستي مي داند که در جايي ساخته شده است که به زور زمينها از صاحبانش گرفته شد و اکنون با توسل به زور بر ملت فلسطين تحکم مي کند و حق آزادي و تعيين سرنوشت را از آنها سلب کرده است و حقوق بشر و حقوق بين الملل را پيش چشمان جهانيان نقض مي کند. وي افزود اسرائيل با فلسطينيها با نژاد پرستي وحشتناکي رفتار مي کند که نظير ندارد.

 قوانيني که وضع مي کند همه نژاد پرستانه است و با هدف در تنگنا قرار دادن فلسطينيها، محروم کردن آنها از حقوق مدني و حقوق انساني شان است تا حدي که نام شهرها ، روستاها، خيابانها، کوهها و دشتها را از عربي به عبري تغيير مي دهد و اين اقدام بزرگترين عمليات تقلب و جعل تاريخ است.
در بخش ديگري از اين مقاله آمده است ، با وجود تحولات اخير پس از کنفرانس مادريد و به اصطلاح روند صلح، روش نژاد پرستانه دشمن تغيير نکرده است بلکه شديدتر شده است و بيش از سي قانون نژاد پرستانه براي در تنگنا قرار دادن فلسطينيها به تصويب رسانده است.

وي در پايان گفت : نژاد پرستي دشمن صهيونيستي يک امر گذرا نيست بلکه يک روش روزمره هميشگي است که بر ضد ملت ما اعمال مي شود تا آنها را پيش چشم جهان مجبور به ترک ميهن کند.
همان جهاني که خود را آزاد مي نامد بويژه آمريکا و متحدان اروپائي اش که در برابر جنايات نتانياهو سرخم مي کنند اما زير پاي هر نظام عربي را که بخواهد از دايره اطاعتشان خارج شود، به لرزه در مي آورند.
برچسب ها: اسرائیل ، جنایت ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار