سردار قره باغي:

ايران پيروز نهايي در عرصه جنگ نرم است

معاون اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: ما امروز در اوج جنگ نرم با دشمن قرار داريم و براي پيروز بيرون آمدن از اين جنگ بايد در تمامي عرصه ها با دسيسه هاي دشمن مقابله کنيم.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار ناصر قره باغي در همايش تخصصي تبيين نقش اصناف در حفظ هويت اسلامي و ملي که صبح امروز در سالن اجتماعات مجموعه الغدير برگزار شد با اشاره به بحث جنگ نرم، گفت: دشمن از شروع انقلاب اسلامي با ما در جنگ بوده و امروز نيز عليه نظام و ملت ما وارد جنگ نرم شده است.

وي افزود: دشمن از ابتداي انقلاب براي براندازي نظام اسلامي به ايجاد فساد سازمان يافته در تمامي ابعاد آن در حوزه هاي مختلف اجتماعي، سياسي و بخصوص فرهنگي پرداخته اشت.

معاون اطلاعات سپاه پاسداران با اشاره به نقش اصناف و اتحاديه هاي لوازم صوتي و تصويري در مقابله با جنگ نرم دشمن، تصريح کرد: در مقابل استراتژي دشمن، اصناف و اتحاديه ها بايد از راهکار اتحاد و کارآمدسازي در تمامي ابعاد اقتصادي و اجتماعي و به ويژه فرهنگي استفاده کنند.

سردار قره باغي با اشاره به اينکه جنگ نرم دشمن عليه ما در نقطه اوج خود قرار دارد، افزود: براي پيروز بيرون آمدن از اين جنگ بايد تمامي مسئولين نظام جمهوري اسلامي ايران و تمامي نخبگان کشور با همه قوا و در همه عرصه ها به ويژه حوزه فرهنگي به مقابله با دسيسه هاي دشمنان بپردازند تا بتوانيم آنها به زانو درآوريم.

وي با اشاره به فشارهاي آمريکا و غرب در برنامه هسته اي کشورمان خاطرنشان کرد: امروز وضعيت ما در برابر‌ آمريکا تغيير يافته و اوباما بايد به ژست هاي سياسي و انتخاباتي خود در اين مذاکرات پايان دهد چرا که ملت بزرگ ايران از اين تهديدها و فشارهاي آمريکا و غرب هراسي ندارد و پيروز نهايي اين نبرد تاريخي جمهوري اسلامي ايران است./ع
برچسب ها: پیروز ، نهایی ، جنگ نرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار