زنجان/

یک هزار واحد صنعتی در شهرک‏‌های صنعتی زنجان

یک هزارو206 واحد صنعتی در استان زنجان مستقراست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، سرپرست شرکت شهرک‏‌های صنعتی استان زنجان گفت: یک هزارو206 واحد صنعتی مستقردرشهرک‏‌های صنعتی استان زنجان وجود دارد ودرحال حاضرسه شهرک صنعتی دراستان زنجان دردست احداث است.

عباسی افزود: شهرک‏‌های صنعتی زنجان سه، زنجان 4و ابهر4مکان‏‌یابی شده و دردست احداث است و درشهرک زنجان سه زمین 500 هکتاری ازاراضی ویژه اقتصادی دراختیار گرفته‏‌ایم و این شهرک درآنجا مستقرمی‏‌شود.

وی با اشاره به اینکه وسعت زمین صنعتی شهرک‏‌ها و نواحی صنعتی استان زنجان یک هزار و350 هکتار است، یادآور شد: در مجموع 13 شهرک صنعتی در استان از نعمت آب و برق برخوردار هستند که میزان آب تامین شده شهرک‏‌ها 372 لیتر در ثانیه و برق تامین شده نیز 258 مگاوات است.

سرپرست شرکت شهرک‏‌های صنعتی استان زنجان افزود: 9 شهرک صنعتی در استان زنجان گاز روشن دارند،

عباسی: با بیان اینکه میزان سرمایه‏‌گذاری صورت گرفته در شهرک‏های صنعتی استان زنجان حدود 19 هزار و 142 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: بیشتر واحدهای صنعتی با مشکل کمبود سرمایه در گردش مواجه هستند.

وی تعداد محصولات ثبت شده در سایت شرکت شهرک‏‌های صنعتی را 988 مورد ومیزان اشتغال‌زایی پیش‏‌بینی شده در این شهرک‏‌ها نیز 31 هزار و 238 نفرعنوان کرد و در خصوص افزایش هزینه انرژی‏‌ گفت: بسته‏‌های حمایتی دولت از واحدهای صنعتی هنوز ابلاغ نشده است و اگر این بسته‏‌ها ابلاغ شود بسیاری از واحدهای صنعتی سر پا نگهداشته می‏‌شود./س

برچسب ها: شهرک ، صنعتی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.