گیلان/

افتتاح 100 طرح صنعتی در گیلان

100 طرح صنعتی با اعتبار یک‌هزار میلیارد ریال تا پایان سال آینده در استان گیلان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران گيلان، معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، از افتتاح 100 طرح صنعتی با اعتبار یک‌هزار میلیارد ریال در سال های 91 و 92 این استان خبر داد و افزود: بهره‌برداری کامل از این واحدهای صنعتی نیازمند تامین امکانات جانبی مانند آب، برق و گاز است.

محمد آراسته با اشاره به طرح توسعه فولاد امیرکبیر خزر، تصریح کرد: خط تولید 250 هزار تنی میلگرد ساختمانی کارخانه مذکور تا 3 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

.وی، پیشرفت فیزیکی طرح مذکور را 75 درصد عنوان کرد و گفت: با افتتاح طرح توسعه کارخانه فولاد امیرکبیر خزر تعداد 130 نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

 آراسته ، طرح توسعه فولاد امیرکبیر خزر را نخستین واحد تولید میلگرد با قطر بالا در گیلان معرفی و بیان کرد: میلگردهای با قطر 10 تا 32 میلی‌متر در طرح مذکور به تولید می‌رسد. علی نصرالله‌زاده ؛ مدیرعامل کارخانه فولاد امیرکبیر خزر نیز ظرفیت تولید این کارخانه را 500 هزار تن در سال اعلام کرد و افزود: با راه‌اندازی طرح توسعه جدید، ظرفیت کارخانه به 750 هزار تن در سال می رسد.

وی ، با بیان اینکه 270 نفر در کارخانه فولاد امیرکبیر خزر فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: با افتتاح طرح توسعه جدید، تعداد 250 نفر جذب بازار کار می‌شوند. / س

برچسب ها: افتتاح ، طرح ، صنعتی ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.