زاهدان/

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان معرفی شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با حضور مدیركل امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاون استاندار و مسوولان ارشد استانی معرفی شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان ،معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری سیستان و بلوچستان روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در دولت های نهم و دهم با مدیریت خوب سازمان بازرگانی و بعد از ادغام سازمان صعنت، معدن و تجارت شاهد رشد مطلوب بخش های اقتصادی استان بودیم.

حامدعلی مباركی' افزود: این سازمان طی چند سال اخیر با توجه به اعمال تحریم ها از سوی دشمنان با هدف رساندن جمهوری اسلامی ایران به مرحله سقوط، توانسته با همكاری همه جانبه مردم و دیگر دستگاه های مرتبط با این بخش مقتدرانه نقش شاخصی در بهبود وضعیت اقتصادی سیستان و بلوچستان ایفا كند.

وی اظهار داشت: تشكیل هیات های تجاری و برقراری تعامل با كشورهای دوست و همسایه، پیگیری و راه اندازی نمایشگاه های بهاره و پاییزه، تنظیم بازار، بهبود وضعیت صنعتگران و معدن كاران، شناسایی معادن جدید و حمایت از سرمایه گذاران از مهمترین فعالیت های شاخص سازمان صعنت، معدن و تجارت استان بحساب می آید.

معاون استاندار گفت: فعالان عرصه اقتصاد كشور وظیفه دارند برای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی، كالاهای با كیفیت تولید كنند تا علاقمندی مردم برای خرید اجناس داخلی بیشتر شود.

رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: رونق صنایع، كاهش هزینه های تمام شده، ایجاد رقابت پذیری بین صنعت گران، بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی، گسترش فرهنگ مصرف داخلی(اصلاح الگوی مصرف) و بهبود فضای كسب و كار از مهمترین اولویت های این سازمان است.

'نادر میرشكار' با اشاره به پتاسیل ها و ظرفیت های بالای سیستان و بلوچستان در بخش مختلف اقتصادی اظهار داشت: تلاش این سازمان از این پس نیز توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی و تشویق فعالان اقتصادی به سرمایه گذاری در استان خواهد بود.

وی با بیان اینكه بیكاری یكی از معضلات اصلی مردم كشور بویژه استان سیستان و بلوچستان است گفت: وزارت صعنت، معدن و تجارت با ارتقای تولید پایدار، سرمایه گذاری مناسب و تامین مالی واحدهای تولیدی نوپا می تواند بخشی از دغدغه مردم در زمینه اشتغال را رفع كند كه خوشبختانه برنامه ریزیهای مناسبی در این حوزه انجام شده است.

'نادر میرشكار' رییس جدید سازمان صعنت، معدن و تجارت استان پیش از این دارای مسوولیت های متعددی در حوزه بازرگانی بوده است كه شاخص ترین آنها ریاست سازمان بازرگانی سیستان و بلوچستان از سال 73 تا 81، اشتغال در وزارت بازرگانی به مدت دو سال و ریاست سازمان بازرگانی استان خراسان جنوبی است.

در پایان این مراسم مدیر كل امور استانهای وزارت صنعت معدن و تجارت ضمن معرفی نادر میرشكار به عنوان رییس سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از ایرج حسن پور سرپرست سابق این سازمان تقدیر كرد.

برچسب ها: زاهدان ، تودیع ، معارفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.