ایجاد فضای سبز در تپه های میدان آزادی

شهردار منطقه 9 با اشاره به توسعه فضای سبز عمودی در سطح محدوده خبر داد و گفت: با استفاده از گونه گیاهی (آبشار طلایی) ، دیواری سبز در تپه های میدان آزادی ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نصراله آبادیان با بیان این مطلب گفت: فضای سبز عمودی به دلیل بازدهی اجتماعی و اکولوژیکی به طور همزمان از اهمیت بالاتری برخوردار است و در راستای توسعه آن این شهرداری از پیشگامان اجرای طرح است.
وی افزود: کاشت گونه های گیاهی آبشار طلایی در تپه های چهارگانه میدان آزادی به تعداد 700 عدد در دستور کار اداره فضای سبز منطقه قرار گرفت.
آمر کعبی فر قائم مقام شهردار منطقه 9 تصریح کرد: افزایش کیفیت هوا ، ارتقاء ارزش های بصری و شهری ،کاهش حرارت محیطی ،تغییر ساختار بنیادین چشم انداز و ارزشهای محیطی ، ارتقاء سطوح فرهنگ شهروندی و آشنایی با روش های روز و ایجاد پویایی در روشها از جمله نتایج قابل ذکر در این طرح است.
وی خاطرنشان کرد : همواره فضای سبز می تواند به عنوان لبه شهری ، آرایش دهنده شبکه راهها و تفکیک کننده فضاهای شهری ایفای نقش نماید و گامهای عمده و اساسی در راستای توسعه آن با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه برداشته شده است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار