انتخاب روساي برخي از دانشگاه‌هاي كشور با راي شوراي عالي انقلاب فرهنگي

در جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي که شامگاه سه شنبه به رياست محمود احمدي نژاد برگزار شد، چند نفر از روساي دانشگاه‌هاي كشور با راي اعتماد اعضاي شورا انتخاب شدند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، در جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي که شامگاه سه شنبه به رياست محمود احمدي نژاد برگزار شد، چند نفر از روساي دانشگاه‌هاي كشور با راي اعتماد اعضاي شورا انتخاب شدند.

بر اين اساس رسول خدابخش به‌عنوان رئيس دانشگاه تحصيلات تكميلي زنجان، حسين محبي به‌عنوان رئيس دانشگاه تحصيلات تكميلي كرمان، غلامرضا رضايي به‌عنوان رئيس دانشگاه ولايت ايرانشهر، امين بهزادمهر به‌عنوان رئيس دانشگاه دريانوردي چابهار، محمدباقر رهنما به‌عنوان رئيس دانشگاه صنعتي سيرجان و عباس كتابي به‌عنوان رئيس دانشگاه كاشان انتخاب شدند.

در اين جلسه گزارشي درخصوص وضعيت نوشت‌افزار و لوازم‌التحرير در كشور به منظور ارتقاء وضعيت توليد اين محصولات به لحاظ كمي و كيفي و رويكردهاي منطبق با ارزش‌هاي ملي و ايران اسلامي ارائه و در آن به تحليل پيرامون آسيب‌شناسي، نكات مثبت و نقاط ضعف كشور در حوزه لوازم ‌التحرير به لحاظ فرهنگي و اجتماعي پرداخته شده بود که مقرر گرديد پس از كارشناسي‌هاي بيشتر توسط اعضا در جلسه آينده شوراي عالي انقلاب فرهنگي مجدداً مورد بحث و بررسي قرار گيرد.

در جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي، همچنين گزارش تحليلي كارگروه تخصصي پيرامون راهبردهاي مرتبط با توليد ملي ارائه و در خصوص برگزاري آزمون متمرکز دكترا در دانشگاه‌هاي وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و چگونگي برگزاري اين آزمون با کيفيت مطلوب تر از گذشته بحث و تبادل نظر شد.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار