كرمان/

جشنواره فیلم مقاومت در کرمان برگزار می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در استان کرمان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سیدمحمد حسینی جمعه شب در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های فرهنگی در شهربابک اظهار داشت: از آنجایی که استان کرمان به واسطه لشکر 41 ثارالله حق بزرگی بر کشور دارد، لذا جشنواره فیلم مقاومت و دفاع مقدس در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: اکنون در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که به تعبیر مقام معظم رهبری در حال مقابله با جنگ نرم هستیم و برای این مقابله نیاز به سخت‌افزار و نرم‌افزار داریم.

وی خاطرنشان کرد: امروزه حرف مردم ایران در هیئت‌های علمی و دانشگاهی سراسر دنیا گوش شنوا دارد و ملت ایران باید در همه عرصه‌ها کشور را بسازند تا الگویی برای جهانیان باشیم.

حسینی از تلاش وزارت ارشاد برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری خبر داد و افزود: تمام نیروی خود را می‌گذاریم که همه ‌پروژه‌ها تا پایان این دولت به افتتاح و بهره‌برداری برسد و در این دولت شاهد برگزاری جشنواره‌های زیادی مانند خانه‌های فرهنگی و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای بودیم.

وی با اعلام رضایتمندی از اقدامات موثر فرهنگی و هنری در کرمان گفت: از آنجایی که لشکر 41 ثار‌الله یکی از لشکر‌های افتخار‌آمیز دوران دفاع مقدس بوده، لذا تصمیم بر این شد که جشنواره فیلم مقاومت و دفاع مقدس در استان کرمان برگزار شود.

حسینی با اشاره به ایام شعبانیه وجود امام زمان (عج) را یک نعمت و حرکت در مسیر آن حضرت را برای پیشرفت همواره لازم و ضروری دانست و عنوان کرد: باید با تلاش و کار بی‌وقفه در دوران غیبت ایشان زمینه‌سازی ظهور آن حضرت را مهیا سازیم.

وی همچنین از افتتاح نمایشگاه خرید آثار هنری با فراخوانی صورت گرفته از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

حسینی همچنین نسبت به انتقال موارد و مشکلات اعلام شده از سوی مسئولان شهرستان به هیئت دولت و پیگیری آنها قول مساعد داد./ج1

برچسب ها: کرمان ، جشنواره ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.