لوفيگارو:

مقامات فرانسوي، "راز مرگ عرفات" را مي‌دانند

روزنامه لوفيگارو فرانسه، در تازه ترين شماره خود نوشت كه مقامات فرانسوي راز مرگ ياسر عرفات، رئيس سابق تشكيلات خودگردان فلسطيني را كه طي چند روز گذشته با ابهاماتي روبرو شده، مي‌دانند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران؛ اين روزنامه كه يك صفحه كامل را به پوشش قضيه گشوده شدن دوباره پرونده مرگ ياسر عرفات اختصاص داده، پس از برشمردن دلايل جديدي كه به پيدا شدن مواد سمي پلوتونيوم در وسايل شخصي عرفات قبل از مرگش حكايت دارد، از آگاهي مقامات فرانسوي از نحوه مرگ او سخن مي گويد كه تاكنون پس از مشخص شدن به قتل رساندن عرفات، در مورد اين موضوع، سكوت كرده اند و سخني از اين قضيه در اظهارات  آنها ديده نمي شود.

اين روزنامه همچنين، مي افزايد؛ در سال 2004 ميلادي و همزمان با وخامت سلامتي عرفات، بيمارستان نظامي در پاريس پذيراي وي بود و گزارش پزشكي در آن زمان از مرگ ياسر عرفات به دليل از بين رفتن سلولهاي خوني و گلبولهاي قرمز حكايت داشت، اما با اين وجود همسر و نزديكان رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين از جزئيات آن اطلاعي نيافتند و بر سر اين موضوع از طرف پزشكان بيمارستان نظامي سرپوش گذاشته شد.

گفتني است؛ در روزهاي اخير پيرامون مرگ ياسر عرفات، صحبت هاي ضد و نقيضي در رسانه ها گفته شده و در همين رابطه، مقامات فلسطيني اجازه نبش قبر عرفات را براي انجام آزمايش صادر كرده اند.

همچنين همسر عرفات دستگاه اطلاعاتي آمريكا و اسرائيل را به دست داشتن در مرگ همسرش، متهم كرده است.

برچسب ها: عرفات ، مرگ ، فرانسه ، فیگارو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار