مدیرعامل شهر جدید صدرا از واگذاری چهار هزار واحد مسکونی مهر تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: تمام این واحدهای مسکونی دارای آب، برق و گاز هستند و تنها مشکل این شهر پیش نرفتن احداث تصفیه خانه فاضلاب است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس  علی وکیلی با اشاره به اینکه در شهر جدید صدرای شیراز در هفته آخر خرداد ماه سال جاری 3129 واحد مسکونی مهر افتتاح شد،افزود: طی برنامه زمان بندی شده قرار است تا آخر شهریور ماه سال جاری 4 هزار واحد مسکونی مهر در شهر جدید صدرا افتتاح شود.

وی با بیان اینکه تمام این واحدهای مسکونی مورد اشاره دارای آب، برق و گاز هستند گفت: از 4 هزار واحد مسکونی که قرار است تا آخر شهریور ماه افتتاح شود 3200 واحد مسکونی در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه و 800 واحد مسکونی نیز در قالب مسکن مهر خود مالکی است.

وکیلی تأکید کرد: تنها مشکل شهر جدید صدرا پیش نرفتن احداث تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر است و اگرچه وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب استان فارس برای احداث آن اقداماتی را انجام داده‌اند، اما هنوز کاری را پیش نبرده‌اند.

مدیرعامل شهر جدید صدرا گفت: برای ساخت و ثبت‌نام جدید مسکن مهر در شهر جدید صدرا باید اذعان شود که ظرفیت این شهر تکمیل شده است،بنابراین اگر قرار بر ثبت نام جدید باشد باید اداره کل راه و شهرسازی فارس این موضوع را ساماندهی کند.

به گفته وی، در حال حاضر جمعیت شهر صدرا 50 هزار نفر است که افق جمعیتی آن برای سال 1404 حدود 500 هزار نفر پیش‌بینی شده است./س 

برچسب ها: مسکن ، مهر ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.