كارگرداني كه با اولين فيلم خود گيشه را فتح كرد

كارگرداني كه با اولين فيلم بلند سينمايي خود گيشه را فتح و فروشي ميلياردي را تجربه كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران ؛پس از چند روز تعطيلات برخي فيلمهاي در حال اكران فروش قابل قبولي را سپري كردند؛"رضاعطاران" كه با فيلم "خوابم مي‌آد" 23 روز صدرنشيني گيشه را تجربه كرد.
روز پنج شنبه فروشي معادل 70 ميليون تومان را از گيشه نصيب خود كرد تا اين فيلم با 28 سالن سينمايي و 23 روز نمايش مجموع فروش خود را از يك ميليارد عبور دهد و در مجموع يك ميليارد و 100 ميليون تومان را از گيشه‌هاي سينمايي بدست آورد.
عطاران كه پيش از اين نيز محبوبيتي در زمينه و سريال‌هاي كمدي و طنز در ميان مخاطبان خود بدست آورده بود،نشان داد كه مي‌تواند در شرايط بحراني فروش فيلم‌هاي سينما و عدم تمايل مردم به سينما رفتن در گرماي تابستان نيز مردم را به سينما بكشاند.
گرچه حضور "اكبر عبدي" درنقش مادر "رضا عطاران" و همچنين بازي متفاوت "مريلا زارعي" در نقش دختر پاستيل فروش كه روياهاي خود را دارد،دركنار هم براي به تصوير كشيدن يك فيلم كمدي و طنز كه مخاطبان بسياري دارد، بي‌تاثير نيست،اما اين راهم بايد در نظر داشت كه قبل از فيلم "خوابم‌مي‌آد" نيز فيلم‌هاي كمدي و طنزديگري نيز اكران شد؛اما متاسفانه نتوانستند مردم را به سالن‌هاي سينمايي بكشانند.
"خوابم مي‌آد" تاكنون تنها فيلم پرفروش جدول اكران فيلم‌هاي سينمايي بوده كه فروش قابل توجهي داشته است.
فيلم سينمايي "آزمايشگاه"‌به كارگرداني "حميد امجد" با بازي باران كوثري،رامبد جوان،فرزين محدث،رضا كيانيان نيز دومين فيلم پرفروش جدول ا كران فيلم‌ها بوده كه روز پنج‌شنبه فروشي معادل 10 ميليون تومان بدست آورد تا اين فيلم در نهايت بعد از 30 روز نمايش  و همچنين داشتن 28 سالن سينمايي فروش خود را به مجموع 250 ميليون تومان برساند.
فيلم سينمايي "فقس طلايي" به كارگرداني "محمد زرين دست" با بازي زوج هنري امين حيايي و نيلوفر خوش خلق محصولي مشترك از ايران و امريكا توانست بعد از 30 روز نمايش فروشي معادل 170 ميليون تومان بدست آورد.
فيلم سينمايي "كيميا و خاك" نيز به كارگرداين "عباس رافعي" با بازي حامد بهداد ،پريوش نظريه، حسين ياري و محسن افشاني توانست بعد از 6 روز نمايش و 10 سالن سينمايي به فروشي معادل 24 ميليون تومان دست يابد.
فيلم سينمايي "پس كوچه‌هاي شمرون" به كارگرداني "كامران قدكچيان" با داشتن 15 سالن سينمايي و 15 روز نمايش روز پنج‌شنبه فروشي معادل 9 ميليون تومان داشت تا در مجموع فروش خود را به 120 ميليون تومان برساند.
"شور شيرين" و بحث و جنجال‌هاي بسيار بر سر اكران آن نيز با داشتن 16 سالن سينمايي و 6 روز نمايش در مجموع 9 ميليون تومان فروش داشت.
فيلم سينمايي "بدون اجازه" به كارگرداني "مرتضي هرندي" و بازي "مهدي پاكدل" با داشتن 14 سالن سينمايي و 2 روز نمايش توانست در مجموع فروشي معادل 3 ميليون تومان بدست آورد.
بعضي از فيلم‌هاي سينمايي در حال اكران كه سه هفته از اكرانشان سپري شده است از امروز وارد هفته چهارم اكران خود شدند .
اين فيلم‌ها در سينما‌هاي شهرستان نيز در حال اكران است كه "خوابم مي‌آد" رضا عطاران آنجا هم مخاطبان بسياري را به خود اختصاص داده است./ه
برچسب ها: اولین ، فیلم ، گیشه ، فتح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار