هفته های فیلم مقاومت در هشت كشور جهان برگزار مي شود

به ابتكار ستاد برگزاري دوازدهمين جشنواره بين المللي فيلم مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس، هفته هاي فيلم مقاومت در هشت كشور جهان برگاز مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي جشنواره بين المللي فيلم مقاومت، با اعلام اين خبر افزود: اين هفته هاي فيلم با هدف انتقال و شناسايي ارزش هاي دفاع مقدس و تبيين فرهنگ غني و اصيل مقاومت و پايداري و معرفي ظرفيت هاي سينمايي دفاع مقدس همزمان با برگزاري اين رويداد مهم بين المللي در هشت كشور جهان در نظر گرفته شده است.

بر پايه اين خبر، منتخبي از فيلم هاي سينمايي دفاع مقدس در اين هفته هاي فيلم اكران مي شود. اين در حالي است كه قرار است همراه با برنامه هاي متنوعي چون: نشست هايي به منظور معرفي شاخصه ها و ارزش هاي سينماي ايران در قالب گفتگو با فيلمسازان و هنرمندان ايراني و حضور تعدادي از هنرمندان و سينماگران در اين كشورها پيش بيني شود.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با مشارکت و همیاری«سازمان سینمایی کشور» با رویکرد "مقاومت، بصیرت و شکوفایی" به منظور"تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه­های انقلاب اسلامی وهشت سال دفاع مقدس و نگاه به حضورسازنده ایثارگران درمقابل دشمنان، تحریم اقتصادی، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی"، "مقاومت و  بیداری اسلامی"، "مقابله با استکبار جهانی"،" تروریسم" و" صهیونیزم بین­الملل" دوازدهمین جشنواره بین­المللی فیلم مقاومت را در بخش­های «مسابقه سینمای ایران»، «مسابقه بین­الملل» ، " قلم طلایی "، "جلوه گاه نور"، "چشم انداز سینمای مقاومت ایران "، نشست­های تخصصی و بزرگداشت سینماگران انقلاب و دفاع مقدس با حضور فیلمسازان و سینماگران برگزار می­نماید./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار