جزئیات آزمون پرستاری جمعیت هلال احمر

ولید دنده بر درباره آزمون متقاضیان ارائه خدمات داوطلبانه به زائرین در کشورهای زیارتی اعلام کرد: برگزاری این آزمون هیچ گونه تعهدی برای مرکز پزشکی حج وزیارت جهت اعزام ایجاد نمی کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  معاون حج و عمره مرکز پز شکی حج و زیارت افزود: این فراخوان فقط جهت شرکت در آزمون و قرار گرفتن در بانک اطلاعات منابع انسانی مرکز پزشکی حج و زیارت می باشد و این مرکز هیچ تعهدی نسبت به اعزام آزمون دهنده ها ندارد.
وی درخصوص دعوت به همکاری این دسته از داوطلبان نیز گفت: دعوت از داوطلبان شرکت کننده در این آزمون بر اساس نمرات امتحانی، نتایج آزمون های تکمیلی بعدی مصاحبه های حضوری لازم و متناسب با نیازهای مرکز ، حضور زائر در کشور های فوق الذکر و صلاحدید با توجه به شرایط این مرکز خواهد بود.
 وی تاریخ آزمون را از شنبه 24/4/91   الی چهار شنبه 28/4/91  و بر اساس تقسیم بندی نام خانوادگی که در سایت مرکز پزشکی حج وزیارت هلال احمر موجود است عنوان کرد.
ولید دنده بر برگزاري  آزمون فوق را شامل حوادث تمامی بخشها به غیر از اطفال و زنان، اماکن ، سلامت در حج راهنمای حج  ابراهیمی اعلام کرده و افزود: موارد 1 و 2 جز موارد درسی دانشگاهی رشته پرستاری و موارد 3.4 قابل دریافت از سایت مرکز پزشکی به صورت کتاب الکترونیکی می باشد.
 این مقام مسئول شرایط شرکت کنندگان دراین آزمون را نیز این چنین اعلام کرد: 50 سال به پایین به مدرک لیسانس به بالا در  رشته پرستاری کلیه متقاضیان ثبت نامی در سایت مرکز پزشکی حج و زیارت می بایست در این امتحان شرکت نمایند  افرادی که در سالهای گذشته با مرکز پزشکی همکاری داشته و به عتبات عالیات سوریه وعراق ، عمره  مفرده و حج تمتع مشرف شده اند و خواهان همکاری  مجدد هستند نیز از این امر مستثنی نمی باشند.
 معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت در خصوص تعداد سوالات و نحوه برگزاری آزمون نیز گفت: آزمون شامل 20 سوال و مدت زمان پاسخگویی 20 دقیقه می باشد نحوه برگزاری نیز به این صورت است که هر شخص از هر کجا و فقط با دسترسی به اینترنت می تواند با ورود به سایت مرکز پزشکی به آدرس www.HMC.IR و انتخاب گزینه آزمون اینترنتی پرستاری به صفحه ازمون  وارد شده و با وارد کردن کد ملی به عنوان نام کاربری و کلمه عبور به صفحه ی تایید اطلاعات وارد شود.
 وی افزود: متقاضی  می بایست اطلاعات درج شده در این صفحه را کاملا با اطلاعات شحصی خود مطابقت داده ودر صورت صحت اطلاعات نسبت به ثبت مجدد اقدام نماید پس از این مرحله وارد صفحه اصلی آزمون شده و نسبت به پاسخگویی به سوالات اقدام نماید.
دنده بر در خاتمه یاد آور شد:  که هر کاربر فقط و فقط یک بار می تواند به صفحه پاسخ دهی به سوالات وارد شود و در صورت خروج حق شرکت مجدد در آزمون از وی سلب می شود./ل
برچسب ها: متقاضیان ، ضمن ، مراحل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار