ارومیه/

امدادرسانی سریع جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی به مصدومان گرفتار شده در حادثه ریزش ساختمان در ارومیه

با حضور به موقع امدادگران جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی مصدومان گرفتار شده در آوارهای بر جای مانده از حادثه ریزش ساختمان در ارومیه نجات یافتند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه پس از گزارش مردمی مبنی بر ریزش سقف مغازه ای در بلوار نبوت ارومیه گروههای امدادی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در محل حاضر شدند و امدادرسانی به حادثه دیدگان آغاز شد .

در این ماموریت بیش از 40 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در قالب تیم تخصصی آوار و آنست، امدادگران مرکز پاسخگویی اضطراری ستاد به همراه دستگاه زنده یاب و 2 قلاده سگ تربیت شده حضور داشتند که در نخستین دقایق حضور به داد 4 مصدوم این حادثه رسیدند و کار انتقال آنها در سریعترین زمان ممکن به مراکز درمانی انجام شد.

آواربرداری ساختمان فرو ریخته تا ساعت 3 و 40 دقیقه بامداد روز یکشنبه با همکاری دیگر ارگانهای امدادرسان ادامه یافت و کار این گروه خوشبختانه بدون گزارش تلفات جانی، سحرگاه یازدهم تیرماه به پایان رسید .

با شایعه ریزش مجدد دیوارهای اطراف ساختمان فرو ریخته در صبح روز یکشنبه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در محل حاضر شدند و پس از اطمینان یافتن از ایمنی موقعیت محل این ماموریت نیز به پایان رسید ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.