جاده سلامت" در مسیری دو کیلومتری، در منطقه گردشگری جاجرود احداث شد

مجری طرح احداث "جاده سلامت" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در این طرح، به جای استفاده از آسفالت سرد و بی ‏روح به عنوان شاخصه ‏ای شهری از مصالح محلی و سنگ ‏های بومی در سطح بستر پیاده‏ رو استفاده شده است.

کورش ملکی ادامه داد: این مسیر به نوعی اجرای طرح ساماند هی پیاده ‏روهای روستای خسروآباد جاجرود نیز محسوب می‏ شود.

ملکی اضافه کرد: هدف دیگر مورد پیگیری مدیریت روستای خسروآباد یعنی دهیاری و شورای اسلامی این روستا، ایجاد بستری برای توسعه صنعت گردشگری منطقه است.

مجری طرح "جاده سلامت" در منطقه گردشگری جاجرود خاطرنشان کرد: جاجرود از دیرباز تا کنون به عنوان منطقه‏ای گردشگری شهره خاص و عام بوده و هست.

وی تصریح کرد: از این رو می ‏توان با سود جستن از این قابلیت ذاتی منطقه در راستای توسعه همه ‏جانبه آن از طریق صنعت توریسم کوشید.

ملکی معتقد است: اجرای طرح‏ های گردشگری به شرط ایجاد پیش‏ نیاز های فرهنگی به منظور حفظ اصالت‏ های دیرینه مناطق توریستی، می‏ تواند به توسعه آن نواحی بیانجامد.

مجری طرح "جاده سلامت" در منطقه گردشگری جاجرود تصریح کرد: با ساخت این مسیر دو کیلومتری، مردم همه نقاط کشور به ویژه پایتخت می‏ توانند برای رهایی از آلودگی ‏های مختلف تهران با سفری 10 کیلومتری، خود را به منطقه جاجرود رسانده و از این جاده سلامت به همراه خانواده‏ لذت ببرند.

وی با اشاره به مراحل مختلف عملیاتی این پروژه خاطرنشان کرد: جاده سلامت روستای خسروآباد جاجرود با پیگیری‏ های دهیاری و شورای اسلامی این روستا و توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تهران اجرا شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.